2-delt undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Fnis, så er Cajsa ikke den eneste - Isabella krydser benene rundt omkring mine arme, så ikke jeg får lov til at lukke bodyen  Første gang hun gjorde det, troede jeg hun havde set "Karate Kid" 

Jeg er overbevist om, at børnene i al hemmelighed sidder og diskuterer måder, at gøre livet surt for forældrene nede i vs/dp

Jeg er også sikker på, at hver gang vi går forbi et barn der er ved at få et flip et offentligt sted, at Cajsa lige giver denne her til det andet barn, lige så snart vi kigger i den anden retning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

Zeus

Baagøe skriver:

Hørt hørt Min datter er 2½ år og vi er ved at udfase bodyerne til fordel på det 2-delte undertøj. Min mor købte som forsøg et sæt i Bilka, hvor der er plads til bleen i trusserne - mærket hedder 808 og jeg synes kvaliteten er super og prisen også ok. Mener det var omkring 80-100 kr. Ellers synes jeg også idaT er virkelig super

Jeg kunne se de også havde tilbud på bukser i Bilka, så overvejer at overtale manden til en tur derop

Anmeld

8. april 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Jeg er overbevist om, at børnene i al hemmelighed sidder og diskuterer måder, at gøre livet surt for forældrene nede i vs/dp

Jeg er også sikker på, at hver gang vi går forbi et barn der er ved at få et flip et offentligt sted, at Cajsa lige giver denne her til det andet barn, lige så snart vi kigger i den anden retning

Haha ja det er jeg slet ikke i tvivl om at de gør! Jeg fik faktisk et to-delt sæt undertøj med hjem fra min mor den anden dag, men det er lidt for stort til Isabella endnu 

Anmeld

8. april 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Haha ja det er jeg slet ikke i tvivl om at de gør! Jeg fik faktisk et to-delt sæt undertøj med hjem fra min mor den anden dag, men det er lidt for stort til Isabella endnu 

Vi købte et sæt fra Ida T sidst der kom børnepenge, fordi jeg var ved at bestille lidt andet tøj derfra, og det sad virkelig bare super godt.. Desuden var det dejlig blødt rundt om benene, og ikke for stramt om maven, så havde pengene været til det, så havde jeg købt det derfra

Men Det skal i hvert fald bare være blødt, så er jeg glad

Anmeld

8. april 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Vi købte et sæt fra Ida T sidst der kom børnepenge, fordi jeg var ved at bestille lidt andet tøj derfra, og det sad virkelig bare super godt.. Desuden var det dejlig blødt rundt om benene, og ikke for stramt om maven, så havde pengene været til det, så havde jeg købt det derfra

Men Det skal i hvert fald bare være blødt, så er jeg glad

Jeg kan slet ikke forestille mig at de kommer væk fra bodyerne endnu - de er jo vores små babyer 

Anmeld

8. april 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Jeg kan slet ikke forestille mig at de kommer væk fra bodyerne endnu - de er jo vores små babyer 

Jeg glæder mig til at komme væk fra bodyerne.. Desuden så er hun mega sød i 2-delt 

Men tror vi fortsætter med de langærmede bodyer sommeren over, det er vist lidt nemmere, og så kun skifter de kortærmede ud med 2-delte

Anmeld

8. april 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Jeg glæder mig til at komme væk fra bodyerne.. Desuden så er hun mega sød i 2-delt 

Men tror vi fortsætter med de langærmede bodyer sommeren over, det er vist lidt nemmere, og så kun skifter de kortærmede ud med 2-delte

Jeg glæder mig faktisk også lidt til at få bodyerne væk  Jeg fortsætter sommeren over, og så må jeg lige se til efteråret 

Anmeld

8. april 2012

Pige2009

Zeus skriver:

Jeg kunne se de også havde tilbud på bukser i Bilka, så overvejer at overtale manden til en tur derop

Jeg synes generelt deres tøj er af høj standard og så er meget af det Øko-tex

Anmeld

8. april 2012

Zeus

Baagøe skriver:

Jeg synes generelt deres tøj er af høj standard og så er meget af det Øko-tex

Jeg købte lidt tøj til den store i kvickly den anden dag, og det var også i Øko tex - til 40 kr

Anmeld

8. april 2012

Pige2009

Jeg købte lidt tøj til den store i kvickly den anden dag, og det var også i Øko tex - til 40 kr

Har også en del sommertøj derfra fra sidste år og deres mærke Friends er rigtig godt og billigt I like!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.