2-delt undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Zeus skriver:

Har lige fundet 9 nedsatte sæt undertøj, og det bliver 711 kr.... 711 kr Tror de jeg er lavet af penge??

Er nok blevet lidt forvent med Name It's 4 bodyer for 120 kr

Det er godt nok også mange penge bare for undertøj. Men tjek H og M - de har med ble-numse

Gik lige ind og tjekke H og M's hjemmeside og umiddelbart har de dem ikke i deres netbutik - men ved de findes i deres forretninger.

Dog kan deres boksershorts også bruges til ble-numse http://www.hm.com/dk/subdepartment/KIDS?Nr=4294944964#Nr=4294924670

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

Zeus

132319 skriver:

Jeg køber undertøj til min søn i Tøj&Sko, det koster mellem 10 og 15 kr pr. del.

Jeg synes bare ikke jeg har været tilfreds med deres bodyer.. I hvert fald ikke i forhold til Name It

Anmeld

7. april 2012

Zeus

MoarHvidovre skriver:

Det er godt nok også mange penge bare for undertøj. Men tjek H og M - de har med ble-numse

Gik lige ind og tjekke H og M's hjemmeside og umiddelbart har de dem ikke i deres netbutik - men ved de findes i deres forretninger.

Dog kan deres boksershorts også bruges til ble-numse http://www.hm.com/dk/subdepartment/KIDS?Nr=4294944964#Nr=4294924670

Uuh, tak for link

Anmeld

7. april 2012

132319

Zeus skriver:

Jeg synes bare ikke jeg har været tilfreds med deres bodyer.. I hvert fald ikke i forhold til Name It

Ok, jeg har absolut ingen problemer haft med deres undertøj, tværtimod.

Min søn brugte det der passer til ble, imens han brugte ble og bagefter så han passede det i 1½ år, uden at det blev slidt.

Det er det mærke der hedder Entry, som også kan købes i Kvickly.

Anmeld

7. april 2012

Zeus

132319 skriver:

Ok, jeg har absolut ingen problemer haft med deres undertøj, tværtimod.

Min søn brugte det der passer til ble, imens han brugte ble og bagefter så han passede det i 1½ år, uden at det blev slidt.

Det er det mærke der hedder Entry, som også kan købes i Kvickly.

Må lige prøve at kigge lidt, når butikkerne åbner igen Selve tøjet derfra har jeg været fint tilfreds med, det er kun deres bodyer til 15 kr jeg synes har været noget møg..

Anmeld

7. april 2012

Morgensol

I H&M har de, i hvert fald til piger, sådan en pakke med 3 par underbukser (med plads til blenumsen) til 69 el 79. Og så har vi købt 2 undertrøjer til 79. og jeg sys det er super fin kvalitet. 

Anmeld

7. april 2012

bullerbassen

Zeus skriver:

Har også haft det fra Bilka til 13 kr pr del, og det er ganske ude mærket. Men der er forskel på de andre mærker og det.

Men det kan sagtens bruges 

Anmeld

7. april 2012

Zeus

bullerbassen skriver:

Har også haft det fra Bilka til 13 kr pr del, og det er ganske ude mærket. Men der er forskel på de andre mærker og det.

Men det kan sagtens bruges 

Vi har ikke en bilka her i byen, så det er meget sjældent jeg er der

Anmeld

7. april 2012

Zeus

Bertemor skriver:

I H&M har de, i hvert fald til piger, sådan en pakke med 3 par underbukser (med plads til blenumsen) til 69 el 79. Og så har vi købt 2 undertrøjer til 79. og jeg sys det er super fin kvalitet. 

Kan se jeg hellere må smutte forbi H&M på tirsdag, så får jeg lige købt en pakke, også må vi jo se hvad hun siger til det

Anmeld

7. april 2012

bullerbassen

Zeus skriver:

Vi har ikke en bilka her i byen, så det er meget sjældent jeg er der

Hvad med tøj & sko ?

Ellers er nami it - H&M rigtig lækkert . Eller 808 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.