2-delt undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.590 visninger
41 svar
0 synes godt om
7. april 2012

Zeus

Er sikker på at det her har været oppe et par gange, men når jeg søger på det, så får jeg stort set kun spørgsmål om hvornår man skifter, og ikke lige mit spørgsmål

Vi snakker om at gå over til 2-delt nu her... Kan læse, at det meste 2-delte ikke er beregnet til ble under, men det ene sæt vi har fra Ida T det passer bare perfekt! Men kan det virkelig være rigtigt, at man skal give 189 kr for ét sæt undertøj??? På tilbud er det nede på 79 kr, og det er vel okay, men synes godt nok det andet lyder vildt

Nogen erfaringer med 2-delt undertøj, hvor der er plads til ble, og som ikke koster os ALLE børnepengene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

Findusinde

Undertøj fra Nameit, passer perfekt herhjemme.. Der kan du tit få 2 sæt for 100-120..

De er sådan lidt boxeshorts agtigt ihvertfald til piger, og der kan sagtens være en ble i.. Laura er 2½ og de passer hende SÅ godt...

Anmeld

7. april 2012

Zeus

Findusinde skriver:

Undertøj fra Nameit, passer perfekt herhjemme.. Der kan du tit få 2 sæt for 100-120..

De er sådan lidt boxeshorts agtigt ihvertfald til piger, og der kan sagtens være en ble i.. Laura er 2½ og de passer hende SÅ godt...

Okay, tusind tak for svar

Anmeld

7. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har undertøj fra Bilka, Føtex, Name It med flere og selvom det ikke er rigtig bleunderbukser passer de super til en ble-numse.

Dog kan man i H & M få underbukser beregnet til ble-numse.

Husk, at gemme underbukserne når de er for små til ble-numser, da de passe når bleen er kommet af.

Anmeld

7. april 2012

bullerbassen

Jeg har lige købt til Silas , det er blevet til H&M , 808 og Name it.

Der er plads til bleen i dem alle og sidder godt. Men ja det er ski dyrt med undertøj, har brugt en pæn sum. 

808 var på tilbud i tøj og sko til 35 pr del. Har også haft fra Bilka og det er også udemærket.

Købte en bedre kvalitet denne gang da vi kun bruger undertøj nu. Og regner med han kan bruge det et stykke tid

Anmeld

7. april 2012

Zeus

bullerbassen skriver:

Jeg har lige købt til Silas , det er blevet til H&M , 808 og Name it.

Der er plads til bleen i dem alle og sidder godt. Men ja det er ski dyrt med undertøj, har brugt en pæn sum. 

808 var på tilbud i tøj og sko til 35 pr del. Har også haft fra Bilka og det er også udemærket.

Købte en bedre kvalitet denne gang da vi kun bruger undertøj nu. Og regner med han kan bruge det et stykke tid

Har lige fundet 9 nedsatte sæt undertøj, og det bliver 711 kr.... 711 kr Tror de jeg er lavet af penge??

Er nok blevet lidt forvent med Name It's 4 bodyer for 120 kr

Anmeld

7. april 2012

Zeus

MoarHvidovre skriver:

Vi har undertøj fra Bilka, Føtex, Name It med flere og selvom det ikke er rigtig bleunderbukser passer de super til en ble-numse.

Dog kan man i H & M få underbukser beregnet til ble-numse.

Husk, at gemme underbukserne når de er for små til ble-numser, da de passe når bleen er kommet af.

Det har jeg slet ikke set i H&M, men nu har jeg heller ikke kigget efter det 2-delte før nu

Anmeld

7. april 2012

132319

Jeg køber undertøj til min søn i Tøj&Sko, det koster mellem 10 og 15 kr pr. del.

Anmeld

7. april 2012

bullerbassen

Zeus skriver:

Har lige fundet 9 nedsatte sæt undertøj, og det bliver 711 kr.... 711 kr Tror de jeg er lavet af penge??

Er nok blevet lidt forvent med Name It's 4 bodyer for 120 kr

Jep jep , overvejede også at fortsætte med body

Det ski dyrt, tror også jeg har brugt 600-700 for de sæt Silas har fået pu ha 

Anmeld

7. april 2012

Zeus

bullerbassen skriver:

Jep jep , overvejede også at fortsætte med body

Det ski dyrt, tror også jeg har brugt 600-700 for de sæt Silas har fået pu ha 

Overvejer også at køre halv/halv.. Cajsa er begyndt at sparke når jeg prøver på at lukke hendes bodyer, og orker bare ikke den kamp længere, så ville egentlig helst skifte helt over, men ehm, det er min pengepung vist ikke enig i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.