hvorfor skal ens børn møde mors nye kæreste så hurtigt ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Min datter har aldrig været en, der sover tungt, så er der kommet gæster om aftenen, så er hun også vågnet ved det. Hendes værelse var så også tæt ved hoveddøren, så hun så stort set alt alligevel, selvom hun var kommet i seng.

Sådan er min datter også;;b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

B&J

wamse skriver:

århh tak søde

Jeg kender jo mine egne bevæggrunde, og jeg ved, at intet er for mig vigtigere, end at mine børn har det godt Jeg har forsøgt at gøre det bedst muligt for mig og mine børn

det gør du helt sikkert super mor

Anmeld

7. april 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Åh nej... Det er simpelthen i orden!!!
Får helt kuldegys...

Min bekendtes barn er kun to år men har mødt adskillige mænd..
Flere gange har hun taget hjem til diverse fyre oh ladet ham sove eller lege i barnevognen mens de har lavet hvad de lystede...

Nej, det er nemlig ikke i orden... Jeg fik godt nok også en dårlig smag i munden da hun fortalte mig det 

Jeg kan ikke forstå hvordan man kan lade sit barn sove/lege i barnevognen, mens de nu laver det de laver 

Anmeld

7. april 2012

Nattøs

Jeg forstår hellere ikke hvorfor at børn skal møde kærester hurtigt. Jeg mødte først min stedsøn efter nogle måneder. Og jeg gik under ven lige ind til sønnen sagde vi altså gerne måtte være kærester. Jeg startede med kun at hilse på. Så kpm jeg en halv time også udvidet vi timerne:-)

Anmeld

7. april 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Nej, det er nemlig ikke i orden... Jeg fik godt nok også en dårlig smag i munden da hun fortalte mig det 

Jeg kan ikke forstå hvordan man kan lade sit barn sove/lege i barnevognen, mens de nu laver det de laver 

Jeg fatter det heller ikke, og det gav jeg også udtryk for da hun fortalte stolt om det...

Anmeld

7. april 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Jeg forstår hellere ikke hvorfor at børn skal møde kærester hurtigt. Jeg mødte først min stedsøn efter nogle måneder. Og jeg gik under ven lige ind til sønnen sagde vi altså gerne måtte være kærester. Jeg startede med kun at hilse på. Så kpm jeg en halv time også udvidet vi timerne:-)

Synes godt om ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.