hvorfor skal ens børn møde mors nye kæreste så hurtigt ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2012

TeamRocket

Jeg fatter det heller ikke. Det er da overhovedet ikke i børnenes interesse. Ligesom jeg heller ikke fatter at man kan tro man er en god mor når man weekend efter weekend dumper barnet hos hvem end der gider passe, for at ta ud og drikker med vennerne. Men det en anden snak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

Clisolka

Jeg har heller aldrig forstået det  Jeg har selv en veninde som har datet i mange år, selvom de kun kendte hinanden i ca 1-2 uger, og hver gang er datteren blevet introduceret for dem 

Anmeld

7. april 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Nu er det først nu, at jeg har mulighed for at have en fyr her hjemme uden at min datter er her, da jeg jo har haft hende 24-7.

Min datter har mødt 3 forskellige, men ingen af dem som min kæreste, men som venner. Både fordi at det var mine vilkår, men for mig ville intet forhold kunne bygges op, hvis de fx ikke kunne med mit barn.

Jeg tror vi alle handler ud fra de vilkår vi har, og nogen gange er det ikke det mest optimale vilkår, men det er de vilkår der er

Jeg kan god se det med at de skal kunne med ens børn...
Oh så er det vel fint at møde en mand som mors ven...
Men synes måske stadig at man skal være ret sikker på at det virkelig er noget før et møde...

Evt ses når børnene sover...

Anmeld

7. april 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Jeg fatter det heller ikke. Det er da overhovedet ikke i børnenes interesse. Ligesom jeg heller ikke fatter at man kan tro man er en god mor når man weekend efter weekend dumper barnet hos hvem end der gider passe, for at ta ud og drikker med vennerne. Men det en anden snak

Jeg deler hundrede procent dine meninger

Anmeld

7. april 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg har heller aldrig forstået det  Jeg har selv en veninde som har datet i mange år, selvom de kun kendte hinanden i ca 1-2 uger, og hver gang er datteren blevet introduceret for dem 

Jamen så er min bekendte åbenbart ikke alene om at handle efter egen lyst

Anmeld

7. april 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jamen så er min bekendte åbenbart ikke alene om at handle efter egen lyst

Det værste er at datteren engang fortalte mig, at mor lå inde i soveværelset, mens de havde placeret hende på hendes eget værelse  Nu er hun teenager, så det er efterhånden nogle år siden, men kunne de for pokker ikke have ventet til hun sov 

Anmeld

7. april 2012

B&J

wamse skriver:

Nu er det først nu, at jeg har mulighed for at have en fyr her hjemme uden at min datter er her, da jeg jo har haft hende 24-7.

Min datter har mødt 3 forskellige, men ingen af dem som min kæreste, men som venner. Både fordi at det var mine vilkår, men for mig ville intet forhold kunne bygges op, hvis de fx ikke kunne med mit barn.

Jeg tror vi alle handler ud fra de vilkår vi har, og nogen gange er det ikke det mest optimale vilkår, men det er de vilkår der er

du er så¨fantastisk søde du ahr tænkt på din datter desværre tænkte min mor ikke sådan på os.. det ville ha været meget bedre

Anmeld

7. april 2012

wamse

Anonym skriver:

Jeg kan god se det med at de skal kunne med ens børn...
Oh så er det vel fint at møde en mand som mors ven...
Men synes måske stadig at man skal være ret sikker på at det virkelig er noget før et møde...

Evt ses når børnene sover...

Min datter har aldrig været en, der sover tungt, så er der kommet gæster om aftenen, så er hun også vågnet ved det. Hendes værelse var så også tæt ved hoveddøren, så hun så stort set alt alligevel, selvom hun var kommet i seng.

Anmeld

7. april 2012

wamse

B&J skriver:

du er så¨fantastisk søde du ahr tænkt på din datter desværre tænkte min mor ikke sådan på os.. det ville ha været meget bedre

århh tak søde

Jeg kender jo mine egne bevæggrunde, og jeg ved, at intet er for mig vigtigere, end at mine børn har det godt Jeg har forsøgt at gøre det bedst muligt for mig og mine børn

Anmeld

7. april 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Åh

Det værste er at datteren engang fortalte mig, at mor lå inde i soveværelset, mens de havde placeret hende på hendes eget værelse  Nu er hun teenager, så det er efterhånden nogle år siden, men kunne de for pokker ikke have ventet til hun sov 

Åh nej... Det er simpelthen i orden!!!
Får helt kuldegys...

Min bekendtes barn er kun to år men har mødt adskillige mænd..
Flere gange har hun taget hjem til diverse fyre oh ladet ham sove eller lege i barnevognen mens de har lavet hvad de lystede...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.