hvorfor skal ens børn møde mors nye kæreste så hurtigt ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.853 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. april 2012

Anonym trådstarter

Det er absolut ikke for at pege fingre af nogen!!! Det skal understreges...

Jeg vil bare gerne sættes ind i hvorfor det er vigtigt for nogle at kæreste oh børn skal møde hinanden hurtigt.. jeg er selv enlig, men har dog netop fundet en kæreste... Ham og mine børn skal ikke møde hinanden endnu...

Jeg har dog en bekendt som også er enlig mor men som så skifter kærester rimelig tit vil jeg mene.. Hver gang tror hun han er den eneste ene og så skal hendes barn selvfølgelig møde kæresten... Den ene gang efter den anden ender forholdet og hun finder hurtigt en ny...

Jeg synes det er synd for hendes barn og vil derfor gerne opnå lidt forståelse, hvis i kan hjælpe mig med det...

Tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

Kay

set med børnenes øjne er det heller ikke optimalt... jeg har heller aldrig kunne forstå det...

Anmeld

7. april 2012

B&J

nu har jeg selv været det igennem med min mor hvor husk skifter fordi forholdet ikke holder og hvergang er det os der bliver skubbet væk fordi min mor har været dybt forelsket osv...

jeg ville ønske hun havde haft en forhold til nogle af de mænd hvor vi ikke havde været hjemme...

for det er møg hammer hårdt og gør en forvirret osv..

Anmeld

7. april 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

set med børnenes øjne er det heller ikke optimalt... jeg har heller aldrig kunne forstå det...

Godt jeg ikke er alene om det...

Jeg synes jo man som forældre bør tilse børnenes behov før sit eget...

Anmeld

7. april 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nu har jeg selv været det igennem med min mor hvor husk skifter fordi forholdet ikke holder og hvergang er det os der bliver skubbet væk fordi min mor har været dybt forelsket osv...

jeg ville ønske hun havde haft en forhold til nogle af de mænd hvor vi ikke havde været hjemme...

for det er møg hammer hårdt og gør en forvirret osv..

Jeg kan tænke mig til at det er vildt forvirrende!

Anmeld

7. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Det er absolut ikke for at pege fingre af nogen!!! Det skal understreges...

Jeg vil bare gerne sættes ind i hvorfor det er vigtigt for nogle at kæreste oh børn skal møde hinanden hurtigt.. jeg er selv enlig, men har dog netop fundet en kæreste... Ham og mine børn skal ikke møde hinanden endnu...

Jeg har dog en bekendt som også er enlig mor men som så skifter kærester rimelig tit vil jeg mene.. Hver gang tror hun han er den eneste ene og så skal hendes barn selvfølgelig møde kæresten... Den ene gang efter den anden ender forholdet og hun finder hurtigt en ny...

Jeg synes det er synd for hendes barn og vil derfor gerne opnå lidt forståelse, hvis i kan hjælpe mig med det...

Tak...

jeg kan ikke hjælpe dig med at forstå det, men kan kun sige at jeg netop ville vente med at børnene sku møde fyren til jeg selv var HELT sikker på ham..

men det er jo os bare mig..

Anmeld

7. april 2012

B&J

Anonym skriver:

Jeg kan tænke mig til at det er vildt forvirrende!

det er vildt forvirret, og man føler til tider at mændene er mest vigtige og det er ja det er ikke nemt jeg kan sagtens forstå det mere som voksen men som barn er det vildt svært

Anmeld

7. april 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg kan ikke hjælpe dig med at forstå det, men kan kun sige at jeg netop ville vente med at børnene sku møde fyren til jeg selv var HELT sikker på ham..

men det er jo os bare mig..

Jeg har det på den samme måde som du...

Anmeld

7. april 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det er vildt forvirret, og man føler til tider at mændene er mest vigtige og det er ja det er ikke nemt jeg kan sagtens forstå det mere som voksen men som barn er det vildt svært

Sådan skal et barn helst ikke føle...
Heller ikke selvom man måske forstår det lidt bedre som voksen...

Anmeld

7. april 2012

wamse

Nu er det først nu, at jeg har mulighed for at have en fyr her hjemme uden at min datter er her, da jeg jo har haft hende 24-7.

Min datter har mødt 3 forskellige, men ingen af dem som min kæreste, men som venner. Både fordi at det var mine vilkår, men for mig ville intet forhold kunne bygges op, hvis de fx ikke kunne med mit barn.

Jeg tror vi alle handler ud fra de vilkår vi har, og nogen gange er det ikke det mest optimale vilkår, men det er de vilkår der er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.