Piercing i tissekonen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2012

babyborn

morbibi skriver:

Jeg har ikke selv en, men ved da lidt om det. Du skal tage den ud inden fødslen, for du risikere at sprække og ødelægge den hud, hvori piercingen sætter. Og det ville være surt show.
Men jeg har et spørgsmål. Jeg har hørt nogle kvinder sige, at den stimulere dem selv og ikke partneren. Hvad er din erfaring og præcis hvilken intimpiercing har du?

Jamen uha da, det er jo et intimt spørgsmål men her kommer svaret:

For at være ærlig, så før jeg fik piercingen som i øvrigt er en lodret forhudspiercing, havde en mand aldrig givet mig en orgasme, det var altid mig, der ligesom skulle ordne "sagerne" indtil jeg en dag talte med en der havde en piercing...

Nu kan min mand (er siden hen blevet gift og kan dele sådanne ting med min mand) så godt give mig en orgasme fordi han måske kender området dernede samtidig med at den virkelig hjælper. For ham er der ingen nydelse ved piercingen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

babyborn

Eliza skriver:

JEG dømmer dig.. puhh du må da være et skrækkeligt menneske! en trudsel mod samfundet, du går sikkert os skråt over vejen når du har en pircing "down there" føøøj 

Ej, jeg har ikke selv en, men det er da et udemærket spørgsmål 

tænker os at den skal ud under fødslen og skal jeg være ærlig så tror jeg ikke du tænker på at få den i igen som det første 

min første tanke efter fødslen var, Tisse?? NEVER.. sex?? I dont think so! 

Efter jeg har fået den går jeg KUUUUUUN skråt over gaden, kun på grund af den...

Anmeld

8. april 2012

morbibi

babyborn skriver:

Jamen uha da, det er jo et intimt spørgsmål men her kommer svaret:

For at være ærlig, så før jeg fik piercingen som i øvrigt er en lodret forhudspiercing, havde en mand aldrig givet mig en orgasme, det var altid mig, der ligesom skulle ordne "sagerne" indtil jeg en dag talte med en der havde en piercing...

Nu kan min mand (er siden hen blevet gift og kan dele sådanne ting med min mand) så godt give mig en orgasme fordi han måske kender området dernede samtidig med at den virkelig hjælper. For ham er der ingen nydelse ved piercingen...

ok, så blev jeg da lidt klogere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.