Piercing i tissekonen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.406 visninger
22 svar
0 synes godt om
6. april 2012

babyborn

Ja ja ja jeg ved det... Jeg har sådan én af slagsen... Måske jeg bliver dømt på forhånd nu omkring mit sexliv, min væremåde etc. Ej selvfølgelig dømmes jeg da ikke på forhånd på grund af det...Jeg fik den som 21-22 årig og fu** det satte gang i sexlivet. Det er lækkert og godt... Nå men jeg er nysgerrig, hvor mange herinde har en piercing i tissekonen og hvad gjorde i da i skulle føde? Lod i den sidde i, tog i den ud eller hvad gjorde i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
babyborn skriver:

Ja ja ja jeg ved det... Jeg har sådan én af slagsen... Måske jeg bliver dømt på forhånd nu omkring mit sexliv, min væremåde etc. Ej selvfølgelig dømmes jeg da ikke på forhånd på grund af det...Jeg fik den som 21-22 årig og fu** det satte gang i sexlivet. Det er lækkert og godt... Nå men jeg er nysgerrig, hvor mange herinde har en piercing i tissekonen og hvad gjorde i da i skulle føde? Lod i den sidde i, tog i den ud eller hvad gjorde i?

Jeg har ikke en, men jeg kan forestille mig at den skal tages ud grundet risiko for infektioner. Just a guess

Anmeld

6. april 2012

babymus77

Jeg har ingen, og dømmer ingen:-) Tænker dog at ting der kan ske under fødsel(kop, klip osv) hvis baby ska ud hurtig så ville det nok være smart at tá den ud:-) ellers spørg din Jdm:-)

Anmeld

6. april 2012

babyborn

mor:) skriver:

Jeg har ikke en, men jeg kan forestille mig at den skal tages ud grundet risiko for infektioner. Just a guess

Det har du nok ret i... 

Anmeld

6. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
babyborn skriver:

Det har du nok ret i... 

Anmeld

6. april 2012

chas12

babyborn skriver:

Jeg har tænkt det samme da jeg også har en! Men tror du ikke også det måske kommer an på hvor den sidder? Ville nu gerne undgå at skulle have min ud - men er jo ikke sikkert jeg slipper

Anmeld

6. april 2012

Bonde-liv

i kan da bare tage den ud når veerne begynder.

og jeg er næsten 100 på den skal ud. det er ikke kun i selve skeden man kan sprække. belive me så for jeres egen tissekoneskønhedsskyld (is that a word?) så tag den ud med glæde

Anmeld

6. april 2012

Gaia

Gjorde det ikke smadder ondt at få den lavet??

Anmeld

6. april 2012

Ditte-3

jeg har også en fik den laved for 1 år siden og tinker da også på hvad jeg gør når jeg skal føde for vil ik ha den ud alleræde 

Anmeld

6. april 2012

kiwilouise

babyborn skriver:

jeg har altid gerne vil have sådan en  men jeg tør bare virkelig ikke  gjorde det ikke meget ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.