Piercing i tissekonen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2012

Eliza

JEG dømmer dig.. puhh du må da være et skrækkeligt menneske! en trudsel mod samfundet, du går sikkert os skråt over vejen når du har en pircing "down there" føøøj 

Ej, jeg har ikke selv en, men det er da et udemærket spørgsmål 

tænker os at den skal ud under fødslen og skal jeg være ærlig så tror jeg ikke du tænker på at få den i igen som det første 

min første tanke efter fødslen var, Tisse?? NEVER.. sex?? I dont think so! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

Nattøs

Jeg har ikke en det gjorede fandme sindsyg ondt, da min eks ville lave en på mig. Det holdte jeg simpelthen ikke til. 

Men jeg ville nok tage den ud, for man ved aldrig hvad der vil ske under en fødsel.

Anmeld

6. april 2012

morbibi

babyborn skriver:

Ja ja ja jeg ved det... Jeg har sådan én af slagsen... Måske jeg bliver dømt på forhånd nu omkring mit sexliv, min væremåde etc. Ej selvfølgelig dømmes jeg da ikke på forhånd på grund af det...Jeg fik den som 21-22 årig og fu** det satte gang i sexlivet. Det er lækkert og godt... Nå men jeg er nysgerrig, hvor mange herinde har en piercing i tissekonen og hvad gjorde i da i skulle føde? Lod i den sidde i, tog i den ud eller hvad gjorde i?

Jeg har ikke selv en, men ved da lidt om det. Du skal tage den ud inden fødslen, for du risikere at sprække og ødelægge den hud, hvori piercingen sætter. Og det ville være surt show.
Men jeg har et spørgsmål. Jeg har hørt nogle kvinder sige, at den stimulere dem selv og ikke partneren. Hvad er din erfaring og præcis hvilken intimpiercing har du?

Anmeld

6. april 2012

twinny

Eliza skriver:

JEG dømmer dig.. puhh du må da være et skrækkeligt menneske! en trudsel mod samfundet, du går sikkert os skråt over vejen når du har en pircing "down there" føøøj 

Ej, jeg har ikke selv en, men det er da et udemærket spørgsmål 

tænker os at den skal ud under fødslen og skal jeg være ærlig så tror jeg ikke du tænker på at få den i igen som det første 

min første tanke efter fødslen var, Tisse?? NEVER.. sex?? I dont think so! 

hihi...

Så sandt som det kan blive... høhø..

Anmeld

6. april 2012

Kindfed

Jeg havde en i klitorisforhuden, som jeg tog ud den dag, jeg blev sat igang. Det var efter ordrer, da man netop sprækker nemt med den i.

Anmeld

6. april 2012

Zafir

Altså.... Når du skriver 'i tissekonen', hvad mener du så?

Jeg har forhudspiercing. Den lod jeg sidde da jeg fødte. Hvis jeg havde haft skamlæber, så havde brev taget dem ud.

Anmeld

8. april 2012

babyborn

chas12 skriver:

Jeg har tænkt det samme da jeg også har en! Men tror du ikke også det måske kommer an på hvor den sidder? Ville nu gerne undgå at skulle have min ud - men er jo ikke sikkert jeg slipper

Ja det lyder jo ikke til at vi slipper for at tage den ud, desværre...

Selv om jeg gerne så at vi slap for det....

Anmeld

8. april 2012

babyborn

kiwilouise skriver:

jeg har altid gerne vil have sådan en  men jeg tør bare virkelig ikke  gjorde det ikke meget ondt

Tjo jo nej egentlig ikke. Og alligevel jo, men havde nok mere travlt med at tænke på, at jeg lå med vidt spredte ben foran en fremmed mand der decideret pillede mig i "tissekonen"

Anmeld

8. april 2012

babyborn

Bonde-liv skriver:

i kan da bare tage den ud når veerne begynder.

og jeg er næsten 100 på den skal ud. det er ikke kun i selve skeden man kan sprække. belive me så for jeres egen tissekoneskønhedsskyld (is that a word?) så tag den ud med glæde

TISSEKONESKØNHEDSSKYLD!!!!!! - Fedt ord

Anmeld

8. april 2012

Becks

babyborn skriver:

Tjo jo nej egentlig ikke. Og alligevel jo, men havde nok mere travlt med at tænke på, at jeg lå med vidt spredte ben foran en fremmed mand der decideret pillede mig i "tissekonen"

Jeg tænker at den skal ud alt efter hvor den sidder, dels fordi du kan sprække fra a-z down there, men tænker også hvis nu uheldet skulle være ude.. Men spørg da din JM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.