hvilket tv har du? fladskærm/kasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har et fladskærms tv.

Det er efterhånden mange år siden, jeg fil mit første, og jeg kunne ikke gå tilbage til et gammelt nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

Røverdatter

Har ikke ejet et fjernsyn i tre år, ej heller min kæreste - så vi har intet fjernsyn, whatsoever. Og det er jeg super glad for  

Anmeld

7. april 2012

SHERO

Fladskærme her, et stort et (dog ved at være gammelt) i stuen og et lille i soveværelset som det mest er knægten der bruger.. :-) Drømmer dog om et større men det er pengene ikke lige til.. :-)

Anmeld

7. april 2012

Mor-til-asta-09

Fru Hansen skriver:

Jeg faldt lige over en artikel på pol.dk der handlede om at langt de fleste nu har fladskærmstv. Og at salget af fladskærme endda falder fordi markedet er mættet. 
Vi herhjemme er ret glade for vores gamle tv-kasse med drejesokkel, god billed og lyd. Så vi køber først en fladskærm når det ikke kan mere.

Jeg tror dog ikke at jeg kender et eneske menneske der stadig har kasse-tv. Har du??

50 tommer fladskærm i stuen og 32 tommer i soveværelset.

Anmeld

7. april 2012

jydeinden

vi har en kasse som står på gulvet inde i stuen, og så har vi et lille flad tv stående.. menn det ser altså lidt dumt ud med et kæmpe hul til tv, og så et tv som kun fylder halvdelen, så på et tidspunkt skal vi da have et større, men det haster ikke

Anmeld

7. april 2012

B&J

fladskærm

Anmeld

9. april 2012

Ciss

Har stemt fladskærm - men hvis det nu skal være ret, så er det ikke mig, men manden, som har den. Jeg er rimelig ligeglad med, hvad slags tv vi har, men han går rigtig meget op i den slags....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.