hvilket tv har du? fladskærm/kasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilket tv har du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.649 visninger
26 svar
0 synes godt om
5. april 2012

Fru Hansen

Jeg faldt lige over en artikel på pol.dk der handlede om at langt de fleste nu har fladskærmstv. Og at salget af fladskærme endda falder fordi markedet er mættet. 
Vi herhjemme er ret glade for vores gamle tv-kasse med drejesokkel, god billed og lyd. Så vi køber først en fladskærm når det ikke kan mere.

Jeg tror dog ikke at jeg kender et eneske menneske der stadig har kasse-tv. Har du??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

Fam. Madsen

Fru Hansen skriver:

Jeg faldt lige over en artikel på pol.dk der handlede om at langt de fleste nu har fladskærmstv. Og at salget af fladskærme endda falder fordi markedet er mættet. 
Vi herhjemme er ret glade for vores gamle tv-kasse med drejesokkel, god billed og lyd. Så vi køber først en fladskærm når det ikke kan mere.

Jeg tror dog ikke at jeg kender et eneske menneske der stadig har kasse-tv. Har du??

vi har fladskærm.. men kun fordi vore elsket gammel kasse døde

Anmeld

5. april 2012

FrkZier

Fru Hansen skriver:

jeg havde kasse, indtil jeg flyttede ind hos min kæreste, der havde stort fladskærm..

Anmeld

5. april 2012

MorTilEn2013Dreng

jeg har et kæmpe fladskærm..

Anmeld

5. april 2012

Silas&Mille

Hvad skal man stemme hvis man både har en fladskærm og et gammelt billedrørs tv?

Anmeld

5. april 2012

TeamRocket

Vi har et kasse tv i vores legestue. Og mig og manden ser tv på computerene

Anmeld

5. april 2012

Cordier

Herhjemme har vi et par forskellige flade..

32" Samsung (sat væk)
32" Philips (sat væk)
32" Dantax (til den store unge)

..og så et 50" Panasonic VT30 jeg bruger som husalter med BTT770 anlæg til- når kæresten ikke stjæler det for at se paradise hotel og jersey shore

Anmeld

5. april 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vi blev nødt til at skifte tv'et da billedrøret røg... det var ellers et 20-år gammelt B&O "kasse"-tv som var rigtig flot billede og lyd stadigvæk

Vi kunne ikke finde nogen der kunne reparere det for os uden det blev MEGET dyrt i forhold til de 5.000 kr vi kunne få et nyt tv for der var samme størrelse

Anmeld

5. april 2012

M (:

Vi har lige fået fladskærm for to måneder siden, fordi der var et tilbud min kæreste ikke kunne modstå.. Vi havde kun boet sammen i to mdr. på det tidspunkt, men det var åbenbart aaaaaaalt for længe med et lille gammelt tv

Anmeld

5. april 2012

Plysbjørnen

Fru Hansen skriver:

Vi har også et gammel kasse-tv. Stor klods på 28 tommer fylder som bare helvede... Men dejligt, men jo vi ser tit på nyt tv, men så længe det virker bliver der nok ikke købt nyt, har andre ting at bruge penge på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.