hvilket tv har du? fladskærm/kasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

Ditte-3

vi har stor flad i stuen og et 32 flad i børne stuen 40 tror jeg det er på min drengs værlse og en kasse p datterns værlse ind til vi finder et godt tilbud p 2 24 tommer til børneneværlser så kommer drengens i køkken  før jeg møtte kærsten havde jeg et 27 tommer kasse tv ik ik andet  men mænd og tv hmmmm ja 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

L&V

Fru Hansen skriver:

Jeg faldt lige over en artikel på pol.dk der handlede om at langt de fleste nu har fladskærmstv. Og at salget af fladskærme endda falder fordi markedet er mættet. 
Vi herhjemme er ret glade for vores gamle tv-kasse med drejesokkel, god billed og lyd. Så vi køber først en fladskærm når det ikke kan mere.

Jeg tror dog ikke at jeg kender et eneske menneske der stadig har kasse-tv. Har du??

Vi har mange fladskærme

Anmeld

5. april 2012

Muhmi

Vi skiftede vores 40'' monstrum af en kasse ud for ca. et halvt år siden... Og nøøøj hvor er jeg glad for det... Det havde jeg også haft i 6-7 år ca. og havde været en tur på gulvet og sådan, så det hylede og farverne var noget værre noget oppe i det ene hjørne Nu har vi så en lækker fladskærm...

Anmeld

5. april 2012

twinny

Vi har fladskærm og har haft det i en del år efterhånden.... De bliver skiftet tit... Meeeen nu har min mand købt det nye samsung 8 serie i 46 tommer.... Som åbenbart bare er kongen over alle konger i øjeblikket...

Dyrt dyrt dyrt... Men det får han heller ikk lov til at skifte lææææænge.

Jeg er også super glad for det... Det er godt nok blær... høhøh... Også kan man seeee alle bumser og rynker på paradise deltagerne.

Anmeld

7. april 2012

Clisolka

Vi har overtaget et fladskærmstv efter min kærestes papfar - det siger man da ikke nej til, når ikke det fejler noget 

Vi har stadig det gamle store kasse 32" stående i vores soveværelse. Det er meningen at vi vil bruge det i soveværelset på et tidspunkt 

Anmeld

7. april 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg har fladskærms tv.. Blev nød til at skifte det ud, da kassen stod af

Sønnikke har dog en 14" kasse på hans værelse

Anmeld

7. april 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg har fladskærms tv.. Blev nød til at skifte det ud, da kassen stod af

Sønnikke har dog en 14" kasse på hans værelse

Anmeld

7. april 2012

Sakris

Vi har kun 1 TV, og det er et 14 år gammelt 28" tv, der er lige så bredt som dybt. Vi får ikke noget nyt foreløbig selvom vi begge drømmer! 

Anmeld

7. april 2012

Chris86

Fladskærm i stuen og gammel kasse i soveværelset

Anmeld

7. april 2012

signe.

Fru Hansen skriver:

Jeg faldt lige over en artikel på pol.dk der handlede om at langt de fleste nu har fladskærmstv. Og at salget af fladskærme endda falder fordi markedet er mættet. 
Vi herhjemme er ret glade for vores gamle tv-kasse med drejesokkel, god billed og lyd. Så vi køber først en fladskærm når det ikke kan mere.

Jeg tror dog ikke at jeg kender et eneske menneske der stadig har kasse-tv. Har du??

Vi har 2 gamle kasser, et i soveværelset og et i stuen Vi har fladskærm til pcén, men den bruger vi ikke til at se tv på, sååe Jeg vil gerne have en fladskærm, men mest fordi vores kasse er ved at miste forbindelsen sommetider, går i sort, men det er ikke stået helt af endnu, så fladskærmen må vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.