Kjole..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

Karo

Mivsen skriver:

Hej piger.

Har brug for jeres hjælp. Skal til bryllup her i maj, og har fundet en kjole, men er sådan i tvivl om det er for meget og hvilken farve..

Hav siger i?

Kjolen :

http://www.lightinthebox.com/2011-Style-Empire-Halter-Floor-length-Chiffon-Bridesmaid-Dress-FSL0855-_p118931.html

Jeg syndes det er en rigtig flot farve, og den passer perfekt til et bryllup. Farven syndes jeg er fin og mener sagten du kan have den på.

Køb evt. en mørk clutch til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

**Ønskebabyen

Mivsen skriver:

Hej piger.

Har brug for jeres hjælp. Skal til bryllup her i maj, og har fundet en kjole, men er sådan i tvivl om det er for meget og hvilken farve..

Hav siger i?

Kjolen :

http://www.lightinthebox.com/2011-Style-Empire-Halter-Floor-length-Chiffon-Bridesmaid-Dress-FSL0855-_p118931.html

Ville du ikke smide et billeder op :-) hihi

Anmeld

14. maj 2012

Mivsen

Tøsen* skriver:

Ville du ikke smide et billeder op :-) hihi

Jo det vil jeg

Anmeld

14. maj 2012

M (:

Mivsen skriver:

Jo det vil jeg

Yay, kan huske tråden, og det kunne da være fedt med en billedupdate

Anmeld

14. maj 2012

**Ønskebabyen

Mivsen skriver:

Jo det vil jeg

Super :-)

Anmeld

15. maj 2012

Mariasbaby

Mivsen skriver:

Jo det vil jeg

Så du har altså modtaget den?

Jeg har nemlig ikke set skyggen af den kjole, jeg har bestilt endnu..

Anmeld

15. maj 2012

Mivsen

mlma skriver:

Så du har altså modtaget den?

Jeg har nemlig ikke set skyggen af den kjole, jeg har bestilt endnu..

Yes har modtaget den.. Tror der ca gik 3-4 uger fra jeg bestilte til jeg fik den..

Hvornår har du bestilt din?

Anmeld

15. maj 2012

Mariasbaby

Mivsen skriver:

Yes har modtaget den.. Tror der ca gik 3-4 uger fra jeg bestilte til jeg fik den..

Hvornår har du bestilt din?

Den 5. april og kunne se igennem det der track and trace, at den var i London d. 2. maj, men har endnu ikke set nogen pakke. Har dog lige fået af vide af kundeservice fra Lightinthebox, at pakken var blevet returneret til England, og at de ville sørge for, at den blev sendt til mig hurtigst muligt. Blev bare så urolig, for det var da nogle ærgelige penge og ikke mindst ærgeligt, hvis den ikke kommer frem, for jeg skal snart bruge den..

Anmeld

17. maj 2012

Mivsen

Så får i lige et billede, men det er ikke på selve dagen hvor vi skulle til bryllup.. Det kommer snart..

Jeg ser lidt halv dum ud
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. maj 2012

roenlund

Mivsen skriver:

Så får i lige et billede, men det er ikke på selve dagen hvor vi skulle til bryllup.. Det kommer snart..

Jeg ser lidt halv dum ud

hvor er den flot

gid jeg turde bestille kjple derfra men er noget større end dig og har svært ved at vurdere om en kjole vil sidde pænt  på mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.