Kjole..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.689 visninger
51 svar
0 synes godt om
5. april 2012

Mivsen

Hej piger.

Har brug for jeres hjælp. Skal til bryllup her i maj, og har fundet en kjole, men er sådan i tvivl om det er for meget og hvilken farve..

Hav siger i?

Kjolen :

http://www.lightinthebox.com/2011-Style-Empire-Halter-Floor-length-Chiffon-Bridesmaid-Dress-FSL0855-_p118931.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

Miss Church

Mivsen skriver:

Hej piger.

Har brug for jeres hjælp. Skal til bryllup her i maj, og har fundet en kjole, men er sådan i tvivl om det er for meget og hvilken farve..

Hav siger i?

Kjolen :

http://www.lightinthebox.com/2011-Style-Empire-Halter-Floor-length-Chiffon-Bridesmaid-Dress-FSL0855-_p118931.html

Hold op hvor er den bare flot! 

Men ja pas på med farven, så folk ikke bliver i tvivl om hvem der er bruden  
Jeg tror den kunne være rigtig flot i lilla eller grøn  

Anmeld

5. april 2012

M (:

Mivsen skriver:

Hej piger.

Hav siger i?

Kjolen :

Hm, vil sige, at det meget kommer an på, hvilket bryllup du er inviteret til.. Er det et bryllup med galla-tema eller er det et mere nede på jorden?

Synes nemlig næsten den er FOR flot, og at der er en risiko for, at du kommer til at tiltrække dig mere opmærksomhed end bruden..

HVIS du alligevel vælger denne model, ville jeg nok vælge en anden farve, da hvid/knækket hvid/creme er brudens farver..

Synes nemt den kunne bruges til brudekjole, og derfor bekymrer jeg mig på brudens vegne for, om din kjole er flottere end hendes.. 

Anmeld

5. april 2012

Miss Church

M (: skriver:

Hm, vil sige, at det meget kommer an på, hvilket bryllup du er inviteret til.. Er det et bryllup med galla-tema eller er det et mere nede på jorden?

Synes nemlig næsten den er FOR flot, og at der er en risiko for, at du kommer til at tiltrække dig mere opmærksomhed end bruden..

HVIS du alligevel vælger denne model, ville jeg nok vælge en anden farve, da hvid/knækket hvid/creme er brudens farver..

Synes nemt den kunne bruges til brudekjole, og derfor bekymrer jeg mig på brudens vegne for, om din kjole er flottere end hendes.. 

Anmeld

5. april 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

hvis ellers det er et bryllup, hvor folk kommer i lange kjoler/galla kjoler, så syntes jeg godt du kan have den på. Den er vildt flot.

Jeg ville vælge en markant farve til kjolen, så det ikke kommer til at ligne en brudekjole. Jeg er fx. vild med grønne farver.

Den er meget flot den kjole.

Anmeld

5. april 2012

celkt

er delvist enig med de andre med hensyn til farven, - ikke så meget af hensyn til brudens farve, da jeg mener ´denne rosa/creme er langt nok fra hvidt til at det er legalt. Men medmindre du er meget brun og lækker i huden tror jeg ikke du skal vælge den, for en gang vinterhvis hud og denne farve vil ikke fungere godt sammen...

Anmeld

5. april 2012

Muffin_girl

Mivsen skriver:

Hej piger.

Hav siger i?

Kjolen :

Den er da mega smuk 

Hvilke farver kan du selv godt lide ?

Anmeld

5. april 2012

Muhmi

Jeg ville, personligt, blive ked af at én af mine gæster troppede op i sådan en kjole, i den farve, til mit bryllup...

Men vi har også "kom som du er, bare lidt pænere" "tema".. Og jeg har frabedt mig alt for meget sort og alt for meget hvidt/creme/råhvidt... Men det er jo bare min mening

Anmeld

5. april 2012

Kay

hvis du var inviteret til mit bryllup ville du være den flotteste til stede... for vi holder det meget afslappet... men hvis vi er over i noget galla ville den være rigtig god
jeg havde valgt den i lilla fordi jeg elsker lilla... men du kan jo vælge den farve du syntes er pæn til dig

Anmeld

5. april 2012

Billemyre

Super smuk kjole 
Men ja, vælg en anden farve, så der ikke er nogen tvivl 
Jeg hopper med på forslaget om en grøn.. Det kunne være hammer flot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.