Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Månsson skriver: Mænd ved intet om farve sammensætning
Mænd ved intet om farve sammensætning
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mivsen skriver: Haha Blir den sommerlig nok i den grønne?
Haha Blir den sommerlig nok i den grønne?
Månsson skriver: Ja det tænker jeg da bestemt den gør men os mere ud fra din hudtone og hårdet så tror jeg bare så lys en farve som den den er i på billedet eller lilla vil se mindre godt ud Svært at sige ud fra et billede men det er hva jeg tænker. Er selv efterårs pige i farverne ser tosset ud i pastel farver
Ja det tænker jeg da bestemt den gør men os mere ud fra din hudtone og hårdet så tror jeg bare så lys en farve som den den er i på billedet eller lilla vil se mindre godt ud Svært at sige ud fra et billede men det er hva jeg tænker. Er selv efterårs pige i farverne ser tosset ud i pastel farver
Mivsen skriver: Har det helt på samme måde Nu er den bestilt i grøn Nøj jeg glæde mig..
Har det helt på samme måde Nu er den bestilt i grøn Nøj jeg glæde mig..
Månsson skriver: Ih hvor spændende.. Har du bestilt der før??
Ih hvor spændende.. Har du bestilt der før??
Mivsen skriver: Niks, så er også lidt nervøs..Det var en fra Baby.dk der anbefalede det, hendes søster havde købt, og den var bare helt perfekt..
Niks, så er også lidt nervøs..Det var en fra Baby.dk der anbefalede det, hendes søster havde købt, og den var bare helt perfekt..
Månsson skriver: Nå oki så er der jo nu nok ingen ko på isen
Nå oki så er der jo nu nok ingen ko på isen
Mivsen skriver: Nej, vi krydser finger
Nej, vi krydser finger
Hej,
Jeg blev jo helt inspireret af din tråd og bestilte en kjole derfra - har du modtaget din?
Mvh Maria, som veeeenter spændt
Mivsen skriver: Hej piger.Har brug for jeres hjælp. Skal til bryllup her i maj, og har fundet en kjole, men er sådan i tvivl om det er for meget og hvilken farve..Hav siger i? Kjolen : http://www.lightinthebox.com/2011-Style-Empire-Halter-Floor-length-Chiffon-Bridesmaid-Dress-FSL0855-_p118931.html
Hej piger.Har brug for jeres hjælp. Skal til bryllup her i maj, og har fundet en kjole, men er sådan i tvivl om det er for meget og hvilken farve..Hav siger i? Kjolen : http://www.lightinthebox.com/2011-Style-Empire-Halter-Floor-length-Chiffon-Bridesmaid-Dress-FSL0855-_p118931.html
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128