Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
birthee skriver: Koger I havregrød på vand eller mælk? Min datter er 1 år, og det er svært at få ½ liter mælk i hende om dagen, hvis hun ikke skal drikke sig mæt i det... Så overvejer at koge havregrøden på mælk... Hvad gør I?
Koger I havregrød på vand eller mælk?
Min datter er 1 år, og det er svært at få ½ liter mælk i hende om dagen, hvis hun ikke skal drikke sig mæt i det... Så overvejer at koge havregrøden på mælk... Hvad gør I?
Vand
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg koger det i mikroen på vand og blander så mælk i så det bliver kølet ned..
Bertemor skriver: Det er nemlig bare super nemt og smart!
Det er nemlig bare super nemt og smart!
Jeps, og der er lige kørt tre portioner igennem her til morgen
Turtles skriver: Jeg har stemt blankt da jeg laver det på både vand og mælk.1 dl havre gryn, 1 dl mælk, 1 dl vand. Og hvis jeg syntes at lillemanden ikke får nok mælk kommer jeg mest mælk i.Go påske
Jeg har stemt blankt da jeg laver det på både vand og mælk.1 dl havre gryn, 1 dl mælk, 1 dl vand. Og hvis jeg syntes at lillemanden ikke får nok mælk kommer jeg mest mælk i.Go påske
Jeg laver det os på den måde med halvt af hvert...
Jeg koger på ren mælk (sødmælk da han var mindre, minimælk nu), da min søn ikke drikker ret meget mælk - nærmest ingenting faktisk. Han får også altid yoghurt og ost på et eller andet tidspunkt i løbet af dagen - mange bække små
Altså magnus får ikke havregrød endnu, men jeg spiser det engang i mellem og det er på halvt af hver
Mælk, netop for at mine børn får bare lidt mælk. Der er ingen af dem der kan lide at drikke mælk, så det er begrænset hvad de ellers får.
Jeg kan ikke selv fordrage det på mælk, så jeg laver det altid selv på vand
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128