Havregrød...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Havregrød?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.132 visninger
26 svar
0 synes godt om
5. april 2012

birthee

Koger I havregrød på vand eller mælk?

Min datter er 1 år, og det er svært at få ½ liter mælk i hende om dagen, hvis hun ikke skal drikke sig mæt i det... Så overvejer at koge havregrøden på mælk... Hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

pemiro

birthee skriver:

Min datter er 1 år, og det er svært at få ½ liter mælk i hende om dagen, hvis hun ikke skal drikke sig mæt i det... Så overvejer at koge havregrøden på mælk... Hvad gør I?

Jeg koger på vand, da det er hvad jeg har fåe hele livet.. Min kæreste koger på mælk, fordi det er det han er vant til

Dog har vi intet barn endnu, men det smager fint på begge måder.. Det er jo bare mere hvad man lige er vant til

Anmeld

5. april 2012

Koen.

Jeg koger det på vand

Anmeld

5. april 2012

B&J

på vand

Anmeld

5. april 2012

Hyacinth

birthee skriver:

Jeg koger på sødmælk, fordi min datter ikke drikker mælk nok i løbet af dagen og min sundhedsplejerske foreslog mig at gøre det sådan fra start:-)

Anmeld

5. april 2012

Mamalou

Jeg koger det på mælk af samme årsag som dig plus det at jeg synes, at det smager bedre

Anmeld

5. april 2012

quindelist

Jeg koger på vand fordi det er det jeg bedst selv kan lide, -og vi sidder jo og spiser sammen så klart nemmest kun at lave den ene udgave. Men hvis vi begynder at få problemer med at få mælk i hende så vil jeg koge hendes på mælk

Anmeld

5. april 2012

Morgensol

Jeg laver det i microen på vand og så blander jeg det med mælk for at få den rette temperatur og konsistens.  

Anmeld

5. april 2012

lio

Mamalou skriver:

Jeg koger det på mælk af samme årsag som dig plus det at jeg synes, at det smager bedre

Ja det smager SÅ meget bedre på mælk. Jeg er vild med det

Anmeld

5. april 2012

Turtles

birthee skriver:

Jeg har stemt blankt da jeg laver det på både vand og mælk.
1 dl havre gryn, 1 dl mælk, 1 dl vand.

Og hvis jeg syntes at lillemanden ikke får nok mælk kommer jeg mest mælk i.

Go påske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.