Havregrød...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

Kofoed.

Vi koger på vand, når hun bliver større, så vil vi hælde mælk over og servere mælk til, men lige nu for hun masser af mælk i løbet af dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

HeidiØ

1 dl havregryn, 2 dl vand koges + 40 ml mme i bagefter til min søn

Til mig selv vil jeg faktisk foretrække at lave den på mælk, så når William blir lidt ældre vil jeg tro det blir det samme.. altså koge den på mælk

Anmeld

5. april 2012

4xGreve

Jeg har stemt blank for jeg gør begge dele f.eks 1 dl. Havergryn 1 dl. Vand 1 dl. Mælk

Anmeld

5. april 2012

Princesspigen

birthee skriver:

Koger I havregrød på vand eller mælk?

Min datter er 1 år, og det er svært at få ½ liter mælk i hende om dagen, hvis hun ikke skal drikke sig mæt i det... Så overvejer at koge havregrøden på mælk... Hvad gør I?

jeg har ikke stemt da jeg selv koger det på halv vand og halv mælk..  syndes jeg virker meget godt for mig..

Anmeld

5. april 2012

Cassiopeia

Jeg koger det på sødmælk, det smager 1000 gange bedere end på vand. Også røre jeg en klat smør ud i, og smager til med lidt salt og sukker  mmh mums

Anmeld

5. april 2012

Kay

hvis det er til mig selv koger jeg på vand... men i dit tilfælde ville jeg gøre det på mælk...

har oplevet i mit job (vuggestue) at vi havde en lille pige der ikke tog nok på og ikke spiste ret meget... der lavede vi havregrød på sødmælk for at få noget mere nering i hende... (i samråd med forældre og SP selvfølgelig)

Anmeld

5. april 2012

Maja_4000

Jeg laver det på vand , men laver det med vilje alt for tykt så jeg kan komme mælk i bagefter - Så køler det hurtigere ned

Anmeld

5. april 2012

chael

Koger på vand.

Kunne du evt ikke komme mme pulver i, svarende til den portion du laver??

Så får hun dækket sine behov, med kalk, jern osv?

*C

Anmeld

5. april 2012

Dot D

Bertemor skriver:

Jeg laver det i microen på vand og så blander jeg det med mælk for at få den rette temperatur og konsistens.  

Det er lige sådan, vi gør det også

Anmeld

5. april 2012

Morgensol

Dot D skriver:

Det er lige sådan, vi gør det også

Det er nemlig bare super nemt og smart!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.