Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
1 dl havregryn, 2 dl vand koges + 40 ml mme i bagefter til min søn
Til mig selv vil jeg faktisk foretrække at lave den på mælk, så når William blir lidt ældre vil jeg tro det blir det samme.. altså koge den på mælk
Jeg har stemt blank for jeg gør begge dele f.eks 1 dl. Havergryn 1 dl. Vand 1 dl. Mælk
birthee skriver: Koger I havregrød på vand eller mælk? Min datter er 1 år, og det er svært at få ½ liter mælk i hende om dagen, hvis hun ikke skal drikke sig mæt i det... Så overvejer at koge havregrøden på mælk... Hvad gør I?
Koger I havregrød på vand eller mælk?
Min datter er 1 år, og det er svært at få ½ liter mælk i hende om dagen, hvis hun ikke skal drikke sig mæt i det... Så overvejer at koge havregrøden på mælk... Hvad gør I?
jeg har ikke stemt da jeg selv koger det på halv vand og halv mælk.. syndes jeg virker meget godt for mig..
Jeg koger det på sødmælk, det smager 1000 gange bedere end på vand. Også røre jeg en klat smør ud i, og smager til med lidt salt og sukker mmh mums
hvis det er til mig selv koger jeg på vand... men i dit tilfælde ville jeg gøre det på mælk...
har oplevet i mit job (vuggestue) at vi havde en lille pige der ikke tog nok på og ikke spiste ret meget... der lavede vi havregrød på sødmælk for at få noget mere nering i hende... (i samråd med forældre og SP selvfølgelig)
Bertemor skriver: Jeg laver det i microen på vand og så blander jeg det med mælk for at få den rette temperatur og konsistens.
Jeg laver det i microen på vand og så blander jeg det med mælk for at få den rette temperatur og konsistens.
Det er lige sådan, vi gør det også
Dot D skriver: Det er lige sådan, vi gør det også
Det er nemlig bare super nemt og smart!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128