fuld forældremyndighed ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

Rockertand

Anonym skriver:

jamen jeg bor 450 km. fra faren  

så kan jeg jo på ingen måde flytte noget sted hen uden hans samtykke :/ ikke engang en anden lejlighed i den lille by jeg bor i 

Det passer heller ikke med de 30 km.

Hvis faderen ønsker fælles forældremyndighed, så skal han nok få den.

Det vigtigste er dog, at I får et fornuftigt samarbejde op at køre omkring barnet, og at han overholder det samvær, der er vigtigt for, at jeres barn kan få et godt forhold til sin far.

Håber, I finder ud af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det passer heller ikke med de 30 km.

Hvis faderen ønsker fælles forældremyndighed, så skal han nok få den.

Det vigtigste er dog, at I får et fornuftigt samarbejde op at køre omkring barnet, og at han overholder det samvær, der er vigtigt for, at jeres barn kan få et godt forhold til sin far.

Håber, I finder ud af det.

hvad passer så med de 30. km. ?? 

Anmeld

5. april 2012

karina1980

Anonym skriver:

hvad passer så med de 30. km. ?? 

det er en gammel og forældet regel

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

karina1980 skriver:

så jeg må gerne flytte uden hans accept når det er i dk. ??  

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

karina1980 skriver:

Anmeld

6. april 2012

karina1980

nej idag skal du blot 3 mdr før du flytter informere om dette, så kan du flytte hvorhen du vil i dk, er der over 1/2 times kørsel, kan han dog forlange du betaler transporten den ene vej

Anmeld

6. april 2012

Anonym trådstarter

karina1980 skriver:

nej idag skal du blot 3 mdr før du flytter informere om dette, så kan du flytte hvorhen du vil i dk, er der over 1/2 times kørsel, kan han dog forlange du betaler transporten den ene vej

kan han også forlange det hvis der i forvejen er 4½ times kørsel ? der skal han vel selv betale det ? eller ?  

Anmeld

6. april 2012

karina1980

Anonym skriver:

kan han også forlange det hvis der i forvejen er 4½ times kørsel ? der skal han vel selv betale det ? eller ?  

ja det kan han, jeg betaler den ene vej for min den store og der er kun 19 km imellem vores bopæle

Anmeld

6. april 2012

Anonym trådstarter

karina1980 skriver:

ja det kan han, jeg betaler den ene vej for min den store og der er kun 19 km imellem vores bopæle

men der har altid været så langt imellem far og barn her, vil det så sige at bare fordi han har valgt at bo så langt væk så skal jeg punge ud med 500 hver gang han skal se den lille ?  

Anmeld

6. april 2012

wamse

Anonym skriver:

men der har altid været så langt imellem far og barn her, vil det så sige at bare fordi han har valgt at bo så langt væk så skal jeg punge ud med 500 hver gang han skal se den lille ?  

Jeg har i mange år skullet betale for at halvdelen af transport når min søn skulle på samvær med hans far, og det samme da min datter havde samvær med sin far. Så jeg tror at det er fast sådan nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.