nogen som ved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

M (:

Anonym skriver:

Hvis han er allergisk . Så skal de bare finde mig en ny dp og det kan kun gå for langsomt. Jeg vil på ingen måde udsætte mit barn for det . Og vi har ikk selv dyr og vi har træ gulve over alt . Gør rent flere gange ugentligt . Så jeg synes selv vi har et ret rent hjem .

Jeg har selv astma og for medicin ind imellem når det er værest . Jeg synes op ingen måde det er rart at tage sådan noget .
Men hvis min dreng os skal have det så mp det blive nødvendigt .

Hm, godt at du trods alt overvejer mulighederne ved en evt. positiv test - for der er jo ingen grund til test, hvis man alligevel ikke har tænkt sig at handle på det.. Men held og lykke med det, og glæder mig til update (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Hm, godt at du trods alt overvejer mulighederne ved en evt. positiv test - for der er jo ingen grund til test, hvis man alligevel ikke har tænkt sig at handle på det.. Men held og lykke med det, og glæder mig til update (:

Du kan tror jeg vil handle på det . Det er hele pointen for mig i hverfald i at få den taget . Og jeg vil kun mit barn absolut det bedste .
Jeg kommer med update i morgen

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Update .
Lægen ville gerne teste ham nu . Fik fat i egen læge idag . Hun var så sød og hjælpsom . Da han ikk er så gammel skal han have taget en blodprøve . D 12 april først havde ikk tid før .

Anmeld

4. april 2012

M (:

Anonym skriver:

Update .
Lægen ville gerne teste ham nu . Fik fat i egen læge idag . Hun var så sød og hjælpsom . Da han ikk er så gammel skal han have taget en blodprøve . D 12 april først havde ikk tid før .

Dejligt at lægen lyttede til din bekymring og trods alt har indvilliget i en videre udredning! Held og lykke med det! 

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Dejligt at lægen lyttede til din bekymring og trods alt har indvilliget i en videre udredning! Held og lykke med det! 

Ja det er jeg virkelig os lykkelig over .

Og tusind tak .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.