nogen som ved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Okay . Jamen jeg er utrolig interesseret i at høre hvad symptomerne væ på allergi over for hund og kat ??.

Jeg har en søn som konstant er syg når han er i dp det vil sige snot hoste . Men så snart han har været hjemme i 2 timers tid forsvinder det igen og han er frisk som en havørn . Men det koster mor dyrt at tage så ofte hjem fra job for at hente ham .

Men vores dp har både hund kat og gulv tæppe . Så jeg ville have min søn tastet .

symptomerne på dyre allergi kan fx. være:

* nyse

* øjne og næse der render

* kløende øjne og næse

* eksem

* problemer med at få luft (hoste og hivende vejrtrækning)

så som du skriver det, så kan jeg godt forstå du vil ha dit barn testet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

symptomerne på dyre allergi kan fx. være:

* nyse

* øjne og næse der render

* kløende øjne og næse

* eksem

* problemer med at få luft (hoste og hivende vejrtrækning)

så som du skriver det, så kan jeg godt forstå du vil ha dit barn testet.

Tusind tusind tak for DIt svar .
Han klør sig tit i øjnene og ligner ofte en som har øjen betændelse men har vi fået bekræftet han ikk har . Han har tit noget snask i øjnene .

Hat forsøgt at få ham testet i dag men de siger der ingen grund et danset bare er virus han har . Han har været syg med hoste og snot i nu 5 uger som stopper og kommer igen så snart han jommer i dø bliver det endnu værre .

Anmeld

3. april 2012

M (:

Anonym skriver:

Tusind tusind tak for DIt svar .
Han klør sig tit i øjnene og ligner ofte en som har øjen betændelse men har vi fået bekræftet han ikk har . Han har tit noget snask i øjnene .

Hat forsøgt at få ham testet i dag men de siger der ingen grund et danset bare er virus han har . Han har været syg med hoste og snot i nu 5 uger som stopper og kommer igen så snart han jommer i dø bliver det endnu værre .

Jeg ville klart kontakte min egen læge og få ham testet. Og hvis lægen ikke vil lave en priktest må du insistere og få en henvisning til en børneallergiklinik. Det tager maks. 10 minutter for en sådan test, og det kan sygeplejersken i dit lokale lægehus sagtens gøre..

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg ville klart kontakte min egen læge og få ham testet. Og hvis lægen ikke vil lave en priktest må du insistere og få en henvisning til en børneallergiklinik. Det tager maks. 10 minutter for en sådan test, og det kan sygeplejersken i dit lokale lægehus sagtens gøre..

Jeg takker mange gange for dit svar . Jeg vil forsøge igen i morgen at kontakte lægen så han kan blive testet .
Og beklager lige alle stave fejlene telefonen vil ikk som jeg .

Anmeld

3. april 2012

M (:

Anonym skriver:

Jeg takker mange gange for dit svar . Jeg vil forsøge igen i morgen at kontakte lægen så han kan blive testet .
Og beklager lige alle stave fejlene telefonen vil ikk som jeg .

Det er helt i orden - glæder mig til update. Sig endelig til, hvis du har nogen spærgsmål (:

Knus fra en, der selv har fået lavet utallige allergitests.

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

Det er helt i orden - glæder mig til update. Sig endelig til, hvis du har nogen spærgsmål (:

Knus fra en, der selv har fået lavet utallige allergitests.

Tusind tusind tak .

Jamen umildbart har jeg ikk flere spørgsmål . lige nu .
Jeg var bare utrolig interesseret i symptomerne da jeg ikk kan forstå han aldrig bliver rigtig rask . Er jo synd at være snottet og forkølet konstant .

Anmeld

3. april 2012

M (:

Anonym skriver:

Tusind tusind tak .

Jamen umildbart har jeg ikk flere spørgsmål . lige nu .
Jeg var bare utrolig interesseret i symptomerne da jeg ikk kan forstå han aldrig bliver rigtig rask . Er jo synd at være snottet og forkølet konstant .

Ja, og til det formål er en priktest jo en utrolig harmløs og nem undersøgelse, der med det samme kan give svar - og så må man jo handle derfra..

Men ja, det er da synd, at han altid er småsyg, og det er da lidt underligt, at det altid kun er i dagplejen han har symptomer.. 

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

Ja, og til det formål er en priktest jo en utrolig harmløs og nem undersøgelse, der med det samme kan give svar - og så må man jo handle derfra..

Men ja, det er da synd, at han altid er småsyg, og det er da lidt underligt, at det altid kun er i dagplejen han har symptomer.. 

Ja nemlig .
Ja det er lidt underligt . Er han hjemme i en hel week så er der typisk intet mandag . Men når jeg henter ham mandag hoster han helt vildt .

Anmeld

3. april 2012

M (:

Anonym skriver:

Ja nemlig .
Ja det er lidt underligt . Er han hjemme i en hel week så er der typisk intet mandag . Men når jeg henter ham mandag hoster han helt vildt .

Jeg tænker umiddelbart at du har fat i noget, og det ville jeg helt klart udtrykke tydeligt for min læge, så han kan se at det er alvorligt..

Men HVIS det viser sig at han er allergisk, hvad vil du så gøre? Skifte dagpleje? Give ham medicin? Ingenting?

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg tænker umiddelbart at du har fat i noget, og det ville jeg helt klart udtrykke tydeligt for min læge, så han kan se at det er alvorligt..

Men HVIS det viser sig at han er allergisk, hvad vil du så gøre? Skifte dagpleje? Give ham medicin? Ingenting?

Hvis han er allergisk . Så skal de bare finde mig en ny dp og det kan kun gå for langsomt. Jeg vil på ingen måde udsætte mit barn for det . Og vi har ikk selv dyr og vi har træ gulve over alt . Gør rent flere gange ugentligt . Så jeg synes selv vi har et ret rent hjem .

Jeg har selv astma og for medicin ind imellem når det er værest . Jeg synes op ingen måde det er rart at tage sådan noget .
Men hvis min dreng os skal have det så mp det blive nødvendigt .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.