nogen som ved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.372 visninger
24 svar
0 synes godt om
3. april 2012

Anonym trådstarter

hvem man skal kontakte for at få lavede en prik test , er det egen læge eller er det øre næse hals læge .....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

DenLykkelige

Anonym skriver:

hvem man skal kontakte for at få lavede en prik test , er det egen læge eller er det øre næse hals læge .....

Tænker du prik-test for allergi?

Jeg fik taget min hos min almindelige læge

Der var bare noget med at den skulle tages i vinterhalvåret da det er pollen jeg ber allergiker over for

Anmeld

3. april 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Det er meget forskelligt. Jeg ville ringe til egen læge og tale med vedkommende om det. 

Anmeld

3. april 2012

jydeinden

Anonym skriver:

de fleste læger idag bruger ikke priktest men blodprøve, hvor imod nogen øre næse læger stadig bruger priktest.. det kommer meget an på hvor grundige de vil være.

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

DenLykkelige skriver:

Tænker du prik-test for allergi?

Jeg fik taget min hos min almindelige læge

Der var bare noget med at den skulle tages i vinterhalvåret da det er pollen jeg ber allergiker over for

lige præcis den jeg tænker på .

okay . tak for svar ..

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Det er meget forskelligt. Jeg ville ringe til egen læge og tale med vedkommende om det. 

okay .. tusin tak for svar .

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

de fleste læger idag bruger ikke priktest men blodprøve, hvor imod nogen øre næse læger stadig bruger priktest.. det kommer meget an på hvor grundige de vil være.

oka ..

kender du noget til det , altså allergi over for noget

Anmeld

3. april 2012

jydeinden

Anonym skriver:

oka ..

kender du noget til det , altså allergi over for noget

har en gang selv fået foretaget priktest, meget af min familie har græs allergi, og min kæreste har græs samt en smule dyre allergi ( dvs hund og kat) såå lidt kan jeg da svare på, men kommer self an på hvad du gerne vil vide hehe

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

OOkOkaOkay

har en gang selv fået foretaget priktest, meget af min familie har græs allergi, og min kæreste har græs samt en smule dyre allergi ( dvs hund og kat) såå lidt kan jeg da svare på, men kommer self an på hvad du gerne vil vide hehe

Okay . Jamen jeg er utrolig interesseret i at høre hvad symptomerne væ på allergi over for hund og kat ??.

Jeg har en søn som konstant er syg når han er i dp det vil sige snot hoste . Men så snart han har været hjemme i 2 timers tid forsvinder det igen og han er frisk som en havørn . Men det koster mor dyrt at tage så ofte hjem fra job for at hente ham .

Men vores dp har både hund kat og gulv tæppe . Så jeg ville have min søn tastet .

Anmeld

3. april 2012

Lone Jakobsen

sidste gang min mellemste søn fik lavet priktest var det hos egen læge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.