Barnevognspuder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2012

quindelist

FjolleTrold skriver:

Det kan du tro jeg kan. Og fint du spørger, for så får jeg lige ændret på weben så det er lettere at se.
Men du har helt ret. Det er prisen på stoffet, de er designet af bla robert kaufmann og miller. Noget er tilda stof. Så det er forklaringen. Smiler

Tak for svar.
Har ingen anelse om hvem de er -dem du nævner Nå men så kigger vi da bare på hvad vi synes er pænest.

Hvor lang leveringstid har du? (kan godt være det står på hjemmesiden-lige nu gider jeg bare ikke gå ind og kigge)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

FjolleTrold

quindelist skriver:

Tak for svar.
Har ingen anelse om hvem de er -dem du nævner Nå men så kigger vi da bare på hvad vi synes er pænest.

Hvor lang leveringstid har du? (kan godt være det står på hjemmesiden-lige nu gider jeg bare ikke gå ind og kigge)

Hi hi - det er jo også fuldstændig ligemeget hvad de hedder. Jeg kender heller ikke så meget til dem. Jeg køber det stof jeg godt kan lide, og så er noget dyrer end andet. Smiler.

Jeg har pt 8-10 dages leveringstid. Hvis den ikke er på lager

Anmeld

2. april 2012

quindelist

FjolleTrold skriver:

Hi hi - det er jo også fuldstændig ligemeget hvad de hedder. Jeg kender heller ikke så meget til dem. Jeg køber det stof jeg godt kan lide, og så er noget dyrer end andet. Smiler.

Jeg har pt 8-10 dages leveringstid. Hvis den ikke er på lager

Så hvis vi finder lidt forskelligt stof vi godt kan lide, så giver du lige en tilbagemelding om du har den på lager?? -kigger på det straks vi har spist

Anmeld

2. april 2012

FjolleTrold

quindelist skriver:

Så hvis vi finder lidt forskelligt stof vi godt kan lide, så giver du lige en tilbagemelding om du har den på lager?? -kigger på det straks vi har spist

Jeg arbejder til ca 20 i dag. Og ellers igen i morgen.

Anmeld

2. april 2012

quindelist

FjolleTrold skriver:

Hej igen

Har du tilfældigvis en liggende i en af flg udgaver?

S12
S14
S40

Anmeld

2. april 2012

quindelist

FjolleTrold skriver:

Og vi vil gerne vide hvad fyldet er for noget?

Anmeld

2. april 2012

FjolleTrold

quindelist skriver:

Og vi vil gerne vide hvad fyldet er for noget?

S14 har jeg - og muligvis S40. Der er fiberfyld i, så den er lige til at vaske hvis det skulle blive nødvendigt.

Anmeld

2. april 2012

quindelist

FjolleTrold skriver:

S14 har jeg - og muligvis S40. Der er fiberfyld i, så den er lige til at vaske hvis det skulle blive nødvendigt.

Hmm ved nærmere eftertanke så skal det være S40 (manden der blander sig )

Det vil jo være alletiders hvis du har den på lager

Hvis du skal sy den må det gerne være med en anden farve i siderne, regner med du bare kan finde en der passer til? (bare det er tøset, men det har du nok allerede regnet ud )

Hvordan gør vi rent praktisk? Sender du pb med kontonr eller skal jeg sende bestillingen på sms eller mail?

Anmeld

3. april 2012

FjolleTrold

quindelist skriver:

Hmm ved nærmere eftertanke så skal det være S40 (manden der blander sig )

Det vil jo være alletiders hvis du har den på lager

Hvis du skal sy den må det gerne være med en anden farve i siderne, regner med du bare kan finde en der passer til? (bare det er tøset, men det har du nok allerede regnet ud )

Hvordan gør vi rent praktisk? Sender du pb med kontonr eller skal jeg sende bestillingen på sms eller mail?

Vi siger S40, med en fantastisk tøset inderside. Ved lige hvad det skal være.

Jeg sender dig en PM med oplysninger..

Anmeld

23. april 2012

bonnie81

sælger du dem og hvad koster de??

hilsen karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.