Barnevognspuder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.631 visninger
32 svar
0 synes godt om
2. april 2012

FjolleTrold

Jeg bliver simpelthen nødt til at vise jer disse puder. Jeg ELSKER ELSKER ELSKER disse designs og bliver så glad og i godt humør, så det vil jeg giver videre til jer.

Go' påske

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Ka+Ma=Be

FjolleTrold skriver:

Jeg bliver simpelthen nødt til at vise jer disse puder. Jeg ELSKER ELSKER ELSKER disse designs og bliver så glad og i godt humør, så det vil jeg giver videre til jer.

Go' påske

Hvor er det fedt det stof med æbler og pærer! Hvor kan det købes henne? Tror jeg bliver nødt til at sy noget nyt til Benjamin i den blå der

Anmeld

2. april 2012

FjolleTrold

Ka+Ma=Be skriver:

Hvor er det fedt det stof med æbler og pærer! Hvor kan det købes henne? Tror jeg bliver nødt til at sy noget nyt til Benjamin i den blå der

jeg køber mit stof i Tyskland. De er bare så skønne de farver

Anmeld

2. april 2012

Ka+Ma=Be

FjolleTrold skriver:

Damn! hehe. Havde lige håbet på et svar som "stof 2000" eller "stof og stil" hehe.

De er virkelig fine dine puder!

Anmeld

2. april 2012

LLN

FjolleTrold skriver:

Hej

Så lige at du skrev at du køber stof i Tyskland. Er det i butikker eller på nettet?

Jeg er på jagt efter 3m blåt eller grønt stof med fodbolde eller noget der har med fodbold at gøre.

Anmeld

2. april 2012

Hailiesmom11

FjolleTrold skriver:

Go' påske

Ihhh der er min pude
Jeg glæder mig til at få den hjem

Anmeld

2. april 2012

FjolleTrold

Ka+Ma=Be skriver:

Damn! hehe. Havde lige håbet på et svar som "stof 2000" eller "stof og stil" hehe.

De er virkelig fine dine puder!

Tusind tak

Anmeld

2. april 2012

FjolleTrold

Hailiesmom11 skriver:

Ihhh der er min pude
Jeg glæder mig til at få den hjem

Jeg kan ikke lige gennemskue, hvem der gemmer sig bag profilen. Meeen jeg skal snart ned på posthuset med en æblepude

Anmeld

2. april 2012

FjolleTrold

LLN skriver:

Hej

Så lige at du skrev at du køber stof i Tyskland. Er det i butikker eller på nettet?

Jeg er på jagt efter 3m blåt eller grønt stof med fodbolde eller noget der har med fodbold at gøre.

Det er begge dele - prøv www.stofkiosken.dk der tror jeg faktisk de har foldbold stof. Kig under børnestof og så under drenge.

Anmeld

2. april 2012

Hailiesmom11

FjolleTrold skriver:

Jeg kan ikke lige gennemskue, hvem der gemmer sig bag profilen. Meeen jeg skal snart ned på posthuset med en æblepude

Det er Trine Wulff og ja det var nemlig æblepuden jeg mente så kan mig og prinsessen komme ud at rulle med stil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.