Barnevognspuder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2012

FjolleTrold

Hailiesmom11 skriver:

Det er Trine Wulff og ja det var nemlig æblepuden jeg mente så kan mig og prinsessen komme ud at rulle med stil

Det er da det i kan. Men husk godt med tøj, for der er da hunde-koldt i dag. Jeg sidder og tager mig sammen til at gå ned på posthuset iført løbetøj...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Pige2009

Hvor er de fine. Ærgeligt min datter er 2½ år og for stor til barnevogn, når vi er på tur

Anmeld

2. april 2012

FjolleTrold

Baagøe skriver:

Hvor er de fine. Ærgeligt min datter er 2½ år og for stor til barnevogn, når vi er på tur

STOR smiler - har nemlig selv tænkt, om jeg kunne få proppet en pude omkring den lille trold - på 1½ år. Meeeeeen, tror ikke den går.

Anmeld

2. april 2012

Pige2009

FjolleTrold skriver:

STOR smiler - har nemlig selv tænkt, om jeg kunne få proppet en pude omkring den lille trold - på 1½ år. Meeeeeen, tror ikke den går.

Ja, nu er det løbecyklen, det hitter, og da hun var 1½ år, var det hendes skub-bil, hun selv kunne hjule på med benene

Anmeld

2. april 2012

Hailiesmom11

FjolleTrold skriver:

Det er da det i kan. Men husk godt med tøj, for der er da hunde-koldt i dag. Jeg sidder og tager mig sammen til at gå ned på posthuset iført løbetøj...

Vi er allerede pakket godt ind for min prinsesse er blevet forkølet, hoster og har feber

Anmeld

2. april 2012

FjolleTrold

Hailiesmom11 skriver:

Vi er allerede pakket godt ind for min prinsesse er blevet forkølet, hoster og har feber

Go' bedring med hende. Og NU vil jeg altså af sted. Så jeg kan komme hjem med fornyet energi til symaskinen

Anmeld

2. april 2012

quindelist

Var lige inde og lure på din side og kan ikke gennemskue hvad forskellen er på de luxe modellen og den alm. pude? -gætter på det er typen af stof (og måske står det der endda og jeg bare ikke kan se det )

Kan du opklare?

Anmeld

2. april 2012

FjolleTrold

quindelist skriver:

Var lige inde og lure på din side og kan ikke gennemskue hvad forskellen er på de luxe modellen og den alm. pude? -gætter på det er typen af stof (og måske står det der endda og jeg bare ikke kan se det )

Kan du opklare?

Det kan du tro jeg kan. Og fint du spørger, for så får jeg lige ændret på weben så det er lettere at se.
Men du har helt ret. Det er prisen på stoffet, de er designet af bla robert kaufmann og miller. Noget er tilda stof. Så det er forklaringen. Smiler

Anmeld

2. april 2012

mrsminimus

kan man købe dem ved dig eller???

Anmeld

2. april 2012

FjolleTrold

mrsminimus skriver:

kan man købe dem ved dig eller???

Det kan du tro at du kan. Du kan se mere på www.fjolletrold.dk.
Du kan bare sende mig en pm eller mail mail@fjolletrold.dk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.