Jeg skal til afvænning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2012

Mother-love

Jeg har aldrig rigtig shoppet og brugt penge på mig selv. Og bruger stadig ingen pemge på mig selv. Kun på isabella. Og efter hun er kommet er jeg blevet store shopper hehe. Jeg vil sige at 9/10 gange jeg er nede og handle har jeg noget med hjem til hende. Om det enten er tøj, legetøj eller tallerkener/kopper/ bestik til hende. Så snart jeg ser noget til børn kribler det i mine fingre. Og kæresten har brokket sig mange gange. Men tror også meget af det ligger i at man går hjemme og et eller andet skal man jo have tiden til at gå med hihihihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Nitz - <3 David

rikkeregnbue skriver:

Kender det! Venter på en pakke i de her dage og jeg glææææder mig til at den kommer

Det er os bare så lækkert at få pakker.. har du prøvet kids-world? Der er fri fragt

Anmeld

2. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

AalborgPigen skriver:

Det hjælper ikke.. Tror mine baller sidder fast ?  

Ja det er altså nemmest

Haha, kender det godt!  Kom så igang!

Anmeld

2. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

michelledam skriver:

Jeg har aldrig rigtig shoppet og brugt penge på mig selv. Og bruger stadig ingen pemge på mig selv. Kun på isabella. Og efter hun er kommet er jeg blevet store shopper hehe. Jeg vil sige at 9/10 gange jeg er nede og handle har jeg noget med hjem til hende. Om det enten er tøj, legetøj eller tallerkener/kopper/ bestik til hende. Så snart jeg ser noget til børn kribler det i mine fingre. Og kæresten har brokket sig mange gange. Men tror også meget af det ligger i at man går hjemme og et eller andet skal man jo have tiden til at gå med hihihihi

Det er lige præcis det samme her! Hahaha  Nu har jeg bare ingen kæreste til at brokke sig over det mere

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Haha, kender det godt!  Kom så igang!

Har næsten vasket op ... Skal bare se the mentalist færdig først

Anmeld

2. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nitz - <3 David skriver:

Det er os bare så lækkert at få pakker.. har du prøvet kids-world? Der er fri fragt

Det må jeg hellere lige!

Anmeld

2. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

AalborgPigen skriver:

Har næsten vasket op ... Skal bare se the mentalist færdig først

Hahaha! Det er også en god serie

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Hahaha! Det er også en god serie

Ja man falder i staver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.