Jeg skal til afvænning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.728 visninger
47 svar
0 synes godt om
2. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

....mod shopning!

Jeg shopper HEEEEEEELE tiden! Jeg kan simpelthent ikke lade være  Shopper mest til Ida, ups.

Jeg shoppede den 26 marts tøj til Ida, den 30 marts til da, den 31 marts til ida og så købte jeg lidt over nettet også den 31 til Ida....

Jeg eeeeeeeeelsker at shoppe! Ærgeligt at det er så dyrt!

I det mindste har jeg husket mig selv lidt denne gang  I dag har jeg KUN brugt penge på mig selv. 2 nye bher og Gossip Girl

Andre der elsker at shoppe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

An&Jo

jeg er os storshopper..

Men jeg undskylder det med at Johannes vokser og jeg skrumper, så vi er nødt til at få nyt..

plus, jeg ikke køber mere end der er penge til, så ingen afvænning nødvendig her..

Anmeld

2. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

An&Jo skriver:

jeg er os storshopper..

Men jeg undskylder det med at Johannes vokser og jeg skrumper, så vi er nødt til at få nyt..

plus, jeg ikke køber mere end der er penge til, så ingen afvænning nødvendig her..

Haha, jeg køber nu heller ikke hvis jeg ved at så kan jeg intet få at spise resten af måneden...  Men jeg kunne nu godt trænge til en omgang afvænning alligevel

Anmeld

2. april 2012

FrkZier

rikkeregnbue skriver:

....mod shopning!

Jeg shopper HEEEEEEELE tiden! Jeg kan simpelthent ikke lade være  Shopper mest til Ida, ups.

Jeg shoppede den 26 marts tøj til Ida, den 30 marts til da, den 31 marts til ida og så købte jeg lidt over nettet også den 31 til Ida....

Jeg eeeeeeeeelsker at shoppe! Ærgeligt at det er så dyrt!

I det mindste har jeg husket mig selv lidt denne gang  I dag har jeg KUN brugt penge på mig selv. 2 nye bher og Gossip Girl

Andre der elsker at shoppe?

jeg shopper selv helt vildt meget, når jeg har pengene til det er heldigvis godt til at lade være når jeg ikke har råd, og jeg køber næsten KUN udsalg

Anmeld

2. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

FrkZier skriver:

jeg shopper selv helt vildt meget, når jeg har pengene til det er heldigvis godt til at lade være når jeg ikke har råd, og jeg køber næsten KUN udsalg

Hvordan gør du? LÆR MIG  Jeg køber hele tiden, udsalg eller ej  Ser jeg noget jeg kan lide SKAL og MÅ jeg bare eje det

Anmeld

2. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

En god afvæning: klip dit kort over og ha kun kontanter til, at betale med

Anmeld

2. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MoarHvidovre skriver:

En god afvæning: klip dit kort over og ha kun kontanter til, at betale med

Det tror jeg desværre ikke ville virke

Anmeld

2. april 2012

FrkZier

rikkeregnbue skriver:

Hvordan gør du? LÆR MIG  Jeg køber hele tiden, udsalg eller ej  Ser jeg noget jeg kan lide SKAL og MÅ jeg bare eje det

jeg ved bare at hvis jeg shopper for penge jeg ikke har, så for jeg intet at spise nu ska jeg til at starte på kørekort her til slut april, så der kommer ikke til at være så meget råd til shopping :p

Anmeld

2. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
rikkeregnbue skriver:

Det tror jeg desværre ikke ville virke

Men du kan i det mindste så ikke købe på nettet, hvor man hurtigt bliver fristet til, at købe unødvendige ting

Anmeld

2. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

FrkZier skriver:

jeg ved bare at hvis jeg shopper for penge jeg ikke har, så for jeg intet at spise nu ska jeg til at starte på kørekort her til slut april, så der kommer ikke til at være så meget råd til shopping :p

Jamen jeg køber heller ikke for mere end hvad jeg har råd til  Men det bliver bare typisk sådan at jeg aldrig har råd til andet sjov... Fordi jeg har købt for meget tøj haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.