Jeg skal til afvænning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MoarHvidovre skriver:

Men du kan i det mindste så ikke købe på nettet, hvor man hurtigt bliver fristet til, at købe unødvendige ting

Det har du ret i!  Og det er specielt Me Too's hjemmeside der frister!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

FrkZier

rikkeregnbue skriver:

Jamen jeg køber heller ikke for mere end hvad jeg har råd til  Men det bliver bare typisk sådan at jeg aldrig har råd til andet sjov... Fordi jeg har købt for meget tøj haha

haha.. det jo bare en prioteringssag - hvis man hellere vil shoppe end alt muligt andet er det jo også fnit nok :p

Anmeld

2. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
rikkeregnbue skriver:

Det har du ret i!  Og det er specielt Me Too's hjemmeside der frister!

De har også noget super lækkert tøj

Men næste gang skal du tænke "har Ida VIRKELIGE brug for det eller er det bare fordi, at det er smart"

Anmeld

2. april 2012

Ka+Ma=Be

rikkeregnbue skriver:

....mod shopning!

Jeg shopper HEEEEEEELE tiden! Jeg kan simpelthent ikke lade være  Shopper mest til Ida, ups.

Jeg shoppede den 26 marts tøj til Ida, den 30 marts til da, den 31 marts til ida og så købte jeg lidt over nettet også den 31 til Ida....

Jeg eeeeeeeeelsker at shoppe! Ærgeligt at det er så dyrt!

I det mindste har jeg husket mig selv lidt denne gang  I dag har jeg KUN brugt penge på mig selv. 2 nye bher og Gossip Girl

Andre der elsker at shoppe?

Åh gud! Kan jeg komme med? 

Har lige været på Ej sikke lej lagersalg og bObles lagersalg og har lige købt to bObles mere derudover  Nå ja, så har jeg også lidt været i Baby Walz - Fåååårk!

Og så er der snart Katvig lagersalg!!! nej nej nej

Anmeld

2. april 2012

Carl-Emil's mor

rikkeregnbue skriver:

....mod shopning!

Jeg shopper HEEEEEEELE tiden! Jeg kan simpelthent ikke lade være  Shopper mest til Ida, ups.

Jeg shoppede den 26 marts tøj til Ida, den 30 marts til da, den 31 marts til ida og så købte jeg lidt over nettet også den 31 til Ida....

Jeg eeeeeeeeelsker at shoppe! Ærgeligt at det er så dyrt!

I det mindste har jeg husket mig selv lidt denne gang  I dag har jeg KUN brugt penge på mig selv. 2 nye bher og Gossip Girl

Andre der elsker at shoppe?

Tror barslen kun gøre det værre... Har brugt 2300 i februar og 1800 i marts på tøj kun tøj til Carl-Emil og han har i forvejen OSEANER af tøj fordi jeg shoppede meget inden han kom :/ så ryger der lige mere legetøj osv oveni.. Det er forfærdeligt.. Hans far shopper desværre også rigtig meget til ham og har slet ikke plads til tøjet mere :s Og Carl-Emil sover altid når vi shopper så man kan virkelig shoppe igennem :s kan snart holde åbent hus med alt det der er tilsalg for magter ikke at sætte det til salg på nettet for der er for meget :s 50 og 56 har jeg 3 blå IKEA poser proppet med :s hvad skal et barn med så meget??:/

Anmeld

2. april 2012

Carl-Emil's mor

Ka+Ma=Be skriver:

Har lige været på Ej sikke lej lagersalg og bObles lagersalg og har lige købt to bObles mere derudover  Nå ja, så har jeg også lidt været i Baby Walz - Fåååårk!

Hvordan finder du lagersalgene??:/

Anmeld

2. april 2012

Ka+Ma=Be

Hvordan finder du lagersalgene??:/

Jeg er medlem af en klub der hedder børn i byen! De fortæller når der er diverse lagersalg. (  http://bornibyen.dk/.)

Ellers kan du kigge på disse link:

Anmeld

2. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MoarHvidovre skriver:

De har også noget super lækkert tøj

Men næste gang skal du tænke "har Ida VIRKELIGE brug for det eller er det bare fordi, at det er smart"

Haha, ja.. Det må jeg nok hellere

Anmeld

2. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ka+Ma=Be skriver:

Shopping er en dyr sport at gå til!

Anmeld

2. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Carl-Emil's mor skriver:

Tror barslen kun gøre det værre... Har brugt 2300 i februar og 1800 i marts på tøj kun tøj til Carl-Emil og han har i forvejen OSEANER af tøj fordi jeg shoppede meget inden han kom :/ så ryger der lige mere legetøj osv oveni.. Det er forfærdeligt.. Hans far shopper desværre også rigtig meget til ham og har slet ikke plads til tøjet mere :s Og Carl-Emil sover altid når vi shopper så man kan virkelig shoppe igennem :s kan snart holde åbent hus med alt det der er tilsalg for magter ikke at sætte det til salg på nettet for der er for meget :s 50 og 56 har jeg 3 blå IKEA poser proppet med :s hvad skal et barn med så meget??:/

Tror også lidt det har noget med barslen at gøre, for jeg har intet andet at lave  Ida har snart heller ikke plads til mere tøj.. Men hun har altås også virkelig meget... I alle mulige størrelser!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.