mika.F skriver:
sagen er den at jeg og kæresten virkelig ikk har det godt sammen mere, jeg er overbevist om at det bla. bunder i at vi går op og ned af hinanden konstant og jeg er 100% aghængig af hans hjælp, jeg har meget dårlig ryg og tilbagevent astma der ofte giver åndedrætsbesvær, især når jeg bærer på min søn og det er mig komplet umuligt at komme ud af døren på egen hånd da vi bor på første sal og jeg ikke selv kan bære vores søn ned, hvilket også gør at han styre alt med at handle, vasketøj, lave mad fordi jeg ikk ekan stå op for længe af gangen osv.. :´(
derudover har han meget let ved at blive agressiv(bare rolig, han slår mig ikke, men skræmmer mig tit) han har det med at råbe af mig og nogen gange også af vores søn på 7 måneder (<3) og så kalder han mig ting som kælling, fatsvag, handicap, kælling, idiot osv.
nu har jeg så fået nok og leder sådan set efter et sted at bo, jeg har sagt til ham at min grænse var nået og jeg ikke vil finde mig i at blive ydmyget på den måde mere..
men selvfølgelig gav jeg ham da en chance til, jeg har rygrad som en sommervarm kakaomælk, problemet er bare at jeg virkelig ikk evil bo her mere, som sagt har vi det ikk especielt godt sammen mere, og så skal jeg altid høre brok over alle mine ting, og bliver tit truet med at hvis jeg ikke selv smider noget ud, så gør han..
men jeg tegner, syr og maler meget, er generelt meget kreativt og arbejder med de fleste materialer, så ja, selvfølgelig har jeg masser af ting, men det synes han er dumt, de ting jeg laver synes han alligevel er grimme, meningsløse og spild af penge.. der er ikke plads til min personlighed i hans hjem..
nårh, men tilbage til den manglende rygrad, sagen er nemlig den at efter jeg har givet den dumme chance der, så er alt kun blevet værre.. selvfølgelig tager jeg med i mine overvejelser at hans far er døende, men det mener jeg bare ikke giver ham ret til at behandle mig endnu mere som lort end end før har gjort...
nu må jeg så spørge jer:
1. er jeg ond for at flytte fra ham når hans far har det som han har det?
2. hvordan siger jeg til ham at det her det bare ikke går?
3. kender i et sted i brøndby stran/nærområde hvor der er billige boliger i jordplan eller med elevator der ikke har flere års ventetid?
4. nogle gode råd om at være enlig forældre?
håber der sidder nogen derude der kan hjælpe mig!
kærlige hilsner,
ullykkelige mika..
(taler af erfaring - min kærestes far er døende og min kæreste reagere ofte med at råbe og blive irriteret over de mindste ting..)