har brug for gode råd.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

mika.F

Madam Blå skriver:

Kan du ikke tage hende med? Ellers så ring til datterens mor, og aflever hende? Hvis det ikke er muligt, så ville jeg ringe ned på kommunen, og høre ommulighederne. Devil normalt gerne have, at man møder op til en snak. Men så kan i aftale den snak, en dag hvor du kan

Du skal jo helt klart have en lejlighed i stueplan - helt uden trapper!

hun er sådan en der siger aaalt til sin far om hva jeg laver, og jeg vil ikk ha han skal vide det på den måde at jeg har taget skridtet videre...  hendes mor bor i næstved, vi bor i brøndby strand, og vi skal tilsyneladene ha hende indtil hun selv vil hjem, og hun kan ike lide at være derhjemme...   -.-

hvis jeg kunne snakke i lejligheden uden at hun hørte det, så kunne det også være en mulighed..

det er også hva jeg håber at kunne få..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Madam Blå

mika.F skriver:

hun er sådan en der siger aaalt til sin far om hva jeg laver, og jeg vil ikk ha han skal vide det på den måde at jeg har taget skridtet videre...  hendes mor bor i næstved, vi bor i brøndby strand, og vi skal tilsyneladene ha hende indtil hun selv vil hjem, og hun kan ike lide at være derhjemme...   -.-

hvis jeg kunne snakke i lejligheden uden at hun hørte det, så kunne det også være en mulighed..

det er også hva jeg håber at kunne få..

Hvor gammel er hun? Kan du ikke ringe fra toilettet, eller bare tænde tv'et og finde hendes yndlingsprogram, og så sige at du lige skal ringe ang boligstøtte eller noget?

Anmeld

3. april 2012

mika.F

Madam Blå skriver:

Hvor gammel er hun? Kan du ikke ringe fra toilettet, eller bare tænde tv'et og finde hendes yndlingsprogram, og så sige at du lige skal ringe ang boligstøtte eller noget?

hun er 11 og følger mig overalt, jeg ikke gå  nogen steder uden hun følger med, os selvom jeg siger hun skal blive, hun hører på ingen måder efter...det er til at blive kukkeluu af!

Anmeld

3. april 2012

Madam Blå

mika.F skriver:

hun er 11 og følger mig overalt, jeg ikke gå  nogen steder uden hun følger med, os selvom jeg siger hun skal blive, hun hører på ingen måder efter...det er til at blive kukkeluu af!

Hvis jeg var dig, så tror jeg at jeg ville pakke mine ting, og så smutte når kæresten kom hjem. Så kan han hygge sig med sin datter, og jeg var taget på påskebesøg ved noget familie. Også selvom min familie boede langt væk.

Anmeld

3. april 2012

Team Putte

mika.F skriver:

hvis bare jeg havde den mulighed.. men jeg har ingen tilbage fra mit tidligere liv, og har ikke mulighed for at flytte hjem til familie siden det eneste jeg har der vil kendes ved mig bor på lolland, og liam starter i dp D. 1. i brøndby strand.. :/

Øv

Så var jeg nok taget på kommunen og sige at efter d. 1. har du intet sted at bo med din søn, og så håbe de kan hjælpe!

Anmeld

3. april 2012

mika.F

så.. nu har jeg været nede og snakke med en fra ungehuset hvor min sagsbehandler sidder... min sagsbehandler er selvfølgelig på ferie, men sanakkede med en anden der sagde at hvis jeg kunne få fat i min far der bor på lolland ville de gerne betale for at jeg kunne komme derned og få et pusterum og bruge noget tid på t tænke riiiigtigt godt over det, og hvis jeg så kommer hjem efter påske og stadig ikke vil bo her mere, så vil de gerne hjælpe mig, men de kan ikke love at det bliver inden for et halvt år...  

det er så frustrerende det hele lige nu..

men i det mindste sover datteren hos sin farmor og farfar i nat, så vi skal ha snakket ordenligt om det i dag... ved bare ikke hva jeg skal sige, er bange for at han går heeeelt amok...   tror i godt at jeg kan sige at jeg faktisk bare ikke vil bo her mere og der ikke er noget at gøre?

//mika

Anmeld

3. april 2012

prettybutterfly

den tanke har jeg bestemt også haft, men samtidig vil jeg ikk elave sådan et overaskelses "angreb", jeg vil at vi skilles som venner, for vores egen og liams skyld!   så den er svær!

Nej det kan jeg også godt forstå, men derfor kan du sagtens gå på kommunen og høre om dine muligheder, så du ved hvor du står! Evt blive skrevet op! Jeg tror ik du skal regne med det bliver sjovt den sidste tid efter du fortæller du vil skride, så det er nok godt med en lejlighed eller mulighed for at flytte hjem til din mor eller lign efterfølgende, hvis situationen derhjemme forværres for jer! Så du ikke er tvuvnget til at bo under samme tag i fx yderligere 3 mdr!

Håber VIRKELIG det bedste for dig og jeres lille skønne basse!

Anmeld

3. april 2012

prettybutterfly

mika.F skriver:

så.. nu har jeg været nede og snakke med en fra ungehuset hvor min sagsbehandler sidder... min sagsbehandler er selvfølgelig på ferie, men sanakkede med en anden der sagde at hvis jeg kunne få fat i min far der bor på lolland ville de gerne betale for at jeg kunne komme derned og få et pusterum og bruge noget tid på t tænke riiiigtigt godt over det, og hvis jeg så kommer hjem efter påske og stadig ikke vil bo her mere, så vil de gerne hjælpe mig, men de kan ikke love at det bliver inden for et halvt år...  

det er så frustrerende det hele lige nu..

men i det mindste sover datteren hos sin farmor og farfar i nat, så vi skal ha snakket ordenligt om det i dag... ved bare ikke hva jeg skal sige, er bange for at han går heeeelt amok...   tror i godt at jeg kan sige at jeg faktisk bare ikke vil bo her mere og der ikke er noget at gøre?

//mika

Aj undskyld jeg lige "spammer" dig lidt! Når han nu før har gjort dig bange skal du nok regne ikke regne med lutter lagkage hvis du fortæller nyheden i aften! Og som jeg lige skrev før er det bare ik sjovt hvis du er tvunget til at bo sammen med ham længe efter, og muligheden for at komme væk først er der fx 3 måneder senere.(Især hvis du er mega afhængig af hans hjælp!!!) Hvis jeg var dig ville jeg ihvertfald forberede mig på det værste, og have en anden mulighed i bagærmet, så du og jeres barn ikke skal holdes som gidsler længere end i kan klare, hvis "terrorismen" forværres, efter bomben springer!

HELD OG HELD OG LYKKE ALTSÅ!!! Kom gerne med update!!!

Anmeld

3. april 2012

Skouboe

mika.F skriver:

hvis bare jeg havde den mulighed.. men jeg har ingen tilbage fra mit tidligere liv, og har ikke mulighed for at flytte hjem til familie siden det eneste jeg har der vil kendes ved mig bor på lolland, og liam starter i dp D. 1. i brøndby strand.. :/

Hvorfor tror du ikke at du har nogle venner/familie tilbage?

Prøv at tage kontakt til dem og fortæl dem at du har brug for hjælp til at komme ud af dit forhold og få etableret et nyt liv bare dig og din søn, og se hvad der sker - det kan være du bliver overrasket

Anmeld

3. april 2012

mika.F

Skouboe skriver:

Hvorfor tror du ikke at du har nogle venner/familie tilbage?

Prøv at tage kontakt til dem og fortæl dem at du har brug for hjælp til at komme ud af dit forhold og få etableret et nyt liv bare dig og din søn, og se hvad der sker - det kan være du bliver overrasket

jeg har aldrig haft særligt mange venner, og efter jeg blev gravid og derfor også stoppede med at ryge hash har jeg valgt de få venner jeg havde fra da det primært var folk der gjorde meget dumme ting for at få deres sprut/stoffer/hash osv, lige meget hvor meget på røven jeg nogensinde vil være er det ikke folk jeg har tænkt mig at opsøge, slet ikke når jeg har det som jeg pt har det, jeg er for modtagelig over for voldsomt dumme ideer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.