Kender I hinanden.. ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

Kay

Happiness skriver:

Jeg kender lidt herindefra. En i min familie, eller rettere sagt 2. Men den ene er lidt langt ude. Og så har jeg gået på samme skole som et par stykker. 

Derudover har jeg mødtes med nogle stykker i forskellige anledninger.

Og det skulle ikke undre mig hvis der er flere man kender, som bare ikke har givet sig til kende endnu

hihi ja du blev vist lidt overasked da jeg fandt dig selvom du var forholdsvis anonym

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Dinna88

HeidiØ skriver:

Tror måske snart vi er nødt til at ha dig ud igen!

I siger bare til!! 

Anmeld

1. april 2012

Happiness

Kay skriver:

hihi ja du blev vist lidt overasked da jeg fandt dig selvom du var forholdsvis anonym

Haha ja Der havde jeg jo ikke engang et billede af mig selv herinde

Men hyggeligt  

Anmeld

1. april 2012

Kay

Happiness skriver:

Haha ja Der havde jeg jo ikke engang et billede af mig selv herinde

Men hyggeligt  

ja det var også lidt et sats... havde bare en følelse af at det var dig... lidt underligt

Anmeld

1. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg kender en herinde fra privat

Anmeld

1. april 2012

Kofoed.

Kender nogen fra før baby, har mødt en masse igennem baby og så er der en masse brugernavne jeg kan huske og helt sikkert gerne vil mødes med

Anmeld

1. april 2012

bobbles

Anonym skriver:

Kender I hinanden privat herinde eller kender I kun hinanden herinde som jeres profilnavne ?

kender kun en herinde som er min eks´s kusine( en jeg var sammen med for 8 år siden) ellers kender jeg ingen private

Anmeld

1. april 2012

A&F

Jeg kender et par stykker privat

Anmeld

1. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min niece er her inde. Hun "opdagede mig", på trods af at jeg ik har billede på min profil. Jeg vidste ik hun var her.  Vh stine

Anmeld

1. april 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Kender I hinanden privat herinde eller kender I kun hinanden herinde som jeres profilnavne ?

Jeg kender nogle få.. Men forhåbentlig kommer jeg snart til at kende flere efter baby mødet og når jeg skal møde nogle fra Aalborg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.