Kender I hinanden.. ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

Kay

Anonym skriver:

Oprettede det kun for sjov og nysgerrighedens skyld Kunne se nogen skrev som om de kender hinanden privat - jeg kender nemlig ikke andre der er herinde

man lære folk at kende her inde... det gør jeg i altfald... der er flere jeg føler jeg kender... men alldrig har mødt...

og grunden til det kan lyde som om man kender hinanden privat er at man har snakket om noget i en anden tråd man så spørg indtil i en nyere tråd og sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

TrineMine86

Anonym skriver:

Kender I hinanden privat herinde eller kender I kun hinanden herinde som jeres profilnavne ?

jeg kender også flere herinde privat

Anmeld

1. april 2012

4kløver

Kender en . Og så har jeg snakket med en herfra.

Anmeld

1. april 2012

Dinna88

HeidiØ skriver:

Jeg kender én på min venneliste IRL herinde.. og så en skøn kvinde som tog billeder af William! .. ellers kun af profilnavne! Man føler dog man kender nogle stykker lidt mere, som man måske har skrevet til oftere med!

Må jeg spørge hvorfor du stiller spørgsmålet?

Wuhu

Det er en blanding her. Jeg kender flere herinde privat, men jeg kender såååå mange ud fra profilnavne, at det stikker antallet af dem jeg kender rigtigt  

Anmeld

1. april 2012

HeidiØ

Dinna88 skriver:

Wuhu

Det er en blanding her. Jeg kender flere herinde privat, men jeg kender såååå mange ud fra profilnavne, at det stikker antallet af dem jeg kender rigtigt  

Wuhu hvad?? Tror du du er den skønne kvinde eller hvad?

Anmeld

1. april 2012

Dinna88

HeidiØ skriver:

Wuhu hvad?? Tror du du er den skønne kvinde eller hvad?

Well, om jeg er skøn ved jeg nu ikke, men jeg ved da, at jeg har været et smut ude omkring jer, nok også med et lille kamera i tasken

Anmeld

1. april 2012

Maise86

Jeg kender et par stykker herinde fra privat 

Anmeld

1. april 2012

Happiness

Jeg kender lidt herindefra. En i min familie, eller rettere sagt 2. Men den ene er lidt langt ude. Og så har jeg gået på samme skole som et par stykker. 

Derudover har jeg mødtes med nogle stykker i forskellige anledninger.

Og det skulle ikke undre mig hvis der er flere man kender, som bare ikke har givet sig til kende endnu

Anmeld

1. april 2012

An&Jo

Jeg kender nogle stykker herinde privat..

dem jeg kender privat, er der vidst kun meget få som jeg har mødt herigennem, har fundet et par stykker herinde som jeg kendte inden jeg blev medlem af baby.dk

Anmeld

1. april 2012

HeidiØ

Dinna88 skriver:

Well, om jeg er skøn ved jeg nu ikke, men jeg ved da, at jeg har været et smut ude omkring jer, nok også med et lille kamera i tasken

Tror måske snart vi er nødt til at ha dig ud igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.