Kender I hinanden.. ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.743 visninger
33 svar
0 synes godt om
1. april 2012

Anonym trådstarter

Kender I hinanden privat herinde eller kender I kun hinanden herinde som jeres profilnavne ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Laulund87

Jeg kender flere herinde privat

Anmeld

1. april 2012

Koen.

Jeg kender flere herinde privat

Anmeld

1. april 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Kender I hinanden privat herinde eller kender I kun hinanden herinde som jeres profilnavne ?

Jeg kender én på min venneliste IRL herinde.. og så en skøn kvinde som tog billeder af William! .. ellers kun af profilnavne! Man føler dog man kender nogle stykker lidt mere, som man måske har skrevet til oftere med!

Må jeg spørge hvorfor du stiller spørgsmålet?

Anmeld

1. april 2012

Nettemor

Jeg kender nogle få herinde privat. Altså som i slet ikke gennem baby.dk men nogle jeg bare har fundet ud af var herinde..

Men en del herinde kan jeg genkende på brugernavn og gennem tidligere debatter

Anmeld

1. april 2012

Anonym trådstarter

Oprettede det kun for sjov og nysgerrighedens skyld Kunne se nogen skrev som om de kender hinanden privat - jeg kender nemlig ikke andre der er herinde

Anmeld

1. april 2012

Kay

jeg kender et par stykker privat... 2 jeg kendte i forvejen og et par stykker jeg har mødt her inde igennem

Anmeld

1. april 2012

NinaNymannMadsen

kender nogen få stykker men kan ikke sige det er privat med dem jeg kender kun en af dem eller sådan noget.
da jeg ikke ses med de andre jeg kender her inde fra, har måske kun lige mødt dem en gang og det er så det. selvom jeg nu gerne ville møde dem igen men sådan er det jo bare

Anmeld

1. april 2012

Clisolka

Jeg har kun et par stykker på min venneliste som jeg kender IRL - inden jeg oprettede mig på Baby. De har så fundet mig herinde 

Alle babypigerne på min venneliste herinde har jeg lært at kende igennem debatter 

Anmeld

1. april 2012

MorDk

Jeg kender også nogle herindefra privat 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.