Aprilsnar!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

liwsmor

Frøken Christiansen skriver:

Hehe ja ved ikke om folk har gættet det men har lavet 2 aprilsnar idag, jeg er ikke gået fra min kæreste vi har det fint  og jeg har ikke bagt nogen fondant kage idag

undskyld hvis der er nogen der blev sure over det men lidt sjov må man vel godt have 1 gang om året

jeg har ikke set dem, men jeg selv lavet den med kæresten bare på facebook

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

alligevel!

Altså hvad fanden... Sket er jo sket  Din er ret uskyldig i forhold til min eks's.

Han skrev han var indlagt, for han havde været med i en bilulykke, NOT FUNNY!

Anmeld

1. april 2012

HeidiØ

Dinna88 skriver:

Jææææp, mums! Længe leve 1. april   http://www.bt.dk/danmark/her-er-aarets-aprilsnarre her kan du læse den med dinokødet, hæhæ.

Haha hvor er de gode!!

Anmeld

1. april 2012

Dinna88

HeidiØ skriver:

Haha hvor er de gode!!

Ja, ikke? folk er sgu skøre 

Anmeld

1. april 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Det var godt lige at få vendt tråden.. Synes det er mega ærgeligt hvis nogen skal blive kede af det fordi de har lavet en "tam" aprilsnar

Meget... Kan sgu godt forstå hun er logget af når hun har fået smidt de kommentare i hovedet til at starte med...

Men jeg synes det er ok at man laver sjov med alt muligt...

1 april!

Anmeld

1. april 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Meget... Kan sgu godt forstå hun er logget af når hun har fået smidt de kommentare i hovedet til at starte med...

Men jeg synes det er ok at man laver sjov med alt muligt...

1 april!

Ja godt der ikke er nogen regler for hvad man "må", det ville da være alt for kedeligt!

Anmeld

1. april 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Frøken Christiansen skriver:

Hehe ja ved ikke om folk har gættet det men har lavet 2 aprilsnar idag, jeg er ikke gået fra min kæreste vi har det fint  og jeg har ikke bagt nogen fondant kage idag

undskyld hvis der er nogen der blev sure over det men lidt sjov må man vel godt have 1 gang om året

Jeg synes nu det var en god nok joke, læste den faktisk lige

Anmeld

1. april 2012

bullerbassen

Dinna88 skriver:

Men helt ærligt, på den her dato møder man historier om at folk er gravide, at der er lavet bøffer af dinokød, at man har fået et pengetræ til at vokse, og jeg kan blive ved.... Man må sige at det er temmeligt uskyldigt, det ts har gjort

Jeg skriver blot min mening  ikke nået jeg ville lave nar med.

Hver sin lyst

Anmeld

1. april 2012

heaven

ej, rolig nu da...... bare fordi man ikke er enig i en sådan joke, behøver man da ikke skrive så negativt. tror ikke ts har skrevet det for at gøre folk sure altså.... 

ts: Jeg ville heller ikke joke med det, men det gjorde du og fred være med det. Jeg ville sgu til gengæld være totalt pist, hvis jeg fik at vide jeg havde vundet en mill, og jeg så ikke havde - se, det er IKKE humor!!!

Jannie

Anmeld

1. april 2012

Kløver

Har ikke lige set dine indlæg, men sjovt at der stadig er nogle som tør lave lidt fis i dag

Kan ikke huske om det var under 1 eller 2 verdenskrig, men der fløj nogle engelske soldater 1 april over tyskland, og kastede noget ud, tyskerne troede selvfølgelig det var en bumpe, men viste sig at være en bold med skriften aprilsnar lidt ondt men også sjovt, læste det under aprilsnar historier engang i et anders and blad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.