Aprilsnar!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.155 visninger
39 svar
0 synes godt om
1. april 2012

bobbles

Hehe ja ved ikke om folk har gættet det men har lavet 2 aprilsnar idag, jeg er ikke gået fra min kæreste vi har det fint  og jeg har ikke bagt nogen fondant kage idag

undskyld hvis der er nogen der blev sure over det men lidt sjov må man vel godt have 1 gang om året

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Maja88

jeg har ikke set dem... men det er ingen fed joke det med kæresten... hvis det skulle ske er folk jo ligeglade næste gang

Anmeld

1. april 2012

bobbles

Maja88 skriver:

jeg har ikke set dem... men det er ingen fed joke det med kæresten... hvis det skulle ske er folk jo ligeglade næste gang

ja ja jeg synes det er komisk og synes man har lov til at joke lidt den ene gang om året..

Anmeld

1. april 2012

wamse

Hmm hver mand sin smag

Synes sgu det er lidt tamt, at modtage knus m.m. af andre, som rent faktisk er enlige af forskellige årsager, men igen hver mand sin smag

Anmeld

1. april 2012

bobbles

wamse skriver:

Hmm hver mand sin smag

Synes sgu det er lidt tamt, at modtage knus m.m. af andre, som rent faktisk er enlige af forskellige årsager, men igen hver mand sin smag

hvis folk kun skal være negative og ikke kan se det sjove i det så lad venligst være at kommentere prøvede jo bare at være sjovt men folk har åbenbart en pisse dårlig dag!!

Anmeld

1. april 2012

wamse

Frøken Christiansen skriver:

hvis folk kun skal være negative og ikke kan se det sjove i det så lad venligst være at kommentere prøvede jo bare at være sjovt men folk har åbenbart en pisse dårlig dag!!

jeg kommenterer da lige så gal som jeg vil NU var jeg jo en af dem, som svarede dig i gruppen for enlige og derfor svarer jeg også på det her!
Det har intet at gøre med om jeg har en dårlig dag, for min dag er såmænd udemærket, men jeg synes bare slet ikke det er sjovt, men igen hver mand sin smag!

Anmeld

1. april 2012

Mutti2B

Maja88 skriver:

Anmeld

1. april 2012

bullerbassen

Så din tråd med du var blevet alene, og det syntes jeg er tamt aprilsnar . Har ikke en dårlig dag men hver sin smag.

Det er et emne jeg ikke ville lave nar med.

Anmeld

1. april 2012

Koen.

Maja88 skriver:

Anmeld

1. april 2012

Laulund87

Arhh okay.. Sikke nogle kommentarer..

Jeg deler heller ikke lige din humør, men du prøvede jo bare på at være sjov Det er vel ikke jordens undergang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.