Aprilsnar!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

Muhmi

Ikke for at være en partypooper på jeres hategame her...

Men er det egentlig ikke hvad aprilsnar handler om? Altså, jeg ved godt at det måske ikke er det fedeste emne at lave aprilsnar om, men det er jo igen, kun den første april én gang om året og så skal man vel ikke hates på fordi der er nogle der er blevet narret...?

Det er meget fint at i ikke synes det var en sjov aprilsnar, men ligefrem at blive SÅ negative, er måske en smule i overkanten...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Men er det egentlig ikke hvad aprilsnar handler om? Altså, jeg ved godt at det måske ikke er det fedeste emne at lave aprilsnar om, men det er jo igen, kun den første april én gang om året og så skal man vel ikke hates på fordi der er nogle der er blevet narret...?

Det er meget fint at i ikke synes det var en sjov aprilsnar, men ligefrem at blive SÅ negative, er måske en smule i overkanten...?

Anmeld

1. april 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Arhh okay.. Sikke nogle kommentarer..

Jeg deler heller ikke lige din humør, men du prøvede jo bare på at være sjov Det er vel ikke jordens undergang

Præcis! Er også en smule lamslået

Anmeld

1. april 2012

Dinna88

bullerbassen skriver:

Så din tråd med du var blevet alene, og det syntes jeg er tamt aprilsnar . Har ikke en dårlig dag men hver sin smag.

Det er et emne jeg ikke ville lave nar med.

Men helt ærligt, på den her dato møder man historier om at folk er gravide, at der er lavet bøffer af dinokød, at man har fået et pengetræ til at vokse, og jeg kan blive ved.... Man må sige at det er temmeligt uskyldigt, det ts har gjort

Anmeld

1. april 2012

HeidiØ

Ja, ej, relax .. det er den her ene dag om året, der foregår så mange rådne jokes! Det ved man! Alle 25 mio. på baby.dk kan jo heller ikke ha samme humor!

Anmeld

1. april 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Præcis! Er også en smule lamslået

Ja

Anmeld

1. april 2012

HeidiØ

Dinna88 skriver:

Men helt ærligt, på den her dato møder man historier om at folk er gravide, at der er lavet bøffer af dinokød, at man har fået et pengetræ til at vokse, og jeg kan blive ved.... Man må sige at det er temmeligt uskyldigt, det ts har gjort

Nam, dinokød!

Anmeld

1. april 2012

Maise86

Muhmi skriver:

Anmeld

1. april 2012

Dinna88

HeidiØ skriver:

Nam, dinokød!

Jææææp, mums! Længe leve 1. april   http://www.bt.dk/danmark/her-er-aarets-aprilsnarre her kan du læse den med dinokødet, hæhæ.

Anmeld

1. april 2012

Laulund87

Det var godt lige at få vendt tråden.. Synes det er mega ærgeligt hvis nogen skal blive kede af det fordi de har lavet en "tam" aprilsnar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.