Baby har forstoppelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

MorDk

Movicol er ikke vanedannende, så det ville jeg slet ikke tøve med at give. Hellere det end ondt i maven.

Movicol er et rigtig godt middel da det ikke trækker væsken ud af tarmene... samt det er nemt at regulerer i dosis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Laulund87

MorDk skriver:

Movicol er et rigtig godt middel da det ikke trækker væsken ud af tarmene... samt det er nemt at regulerer i dosis.

Anmeld

1. april 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Fedt.. Det virker med garanti her hjemme.. Uh de svesker der, dem er jeg personlig ikke fan af og som du selv skrev så er der bare mange ulemper ved dem.. Pære mos derimod er super da der er meget vand i og det gør afføringen lind Jeg har hørt flere der putter lidt saltvand (købt på apoteket) op i måsen for at "skylle" det ud.. Hvis det går helt i stå så ville jeg da høre sp om det var noget man sku prøve

Ej, du kan altid svare på alt muligt spændende .. er det egentlig også alm de så har afføring to gange dagligt? William er jo også startet på grød og mos, får grød formiddag og mos/grød aften! .. Han skider aaaaaltid efter morgenflaske og grød om dagen ..

Anmeld

1. april 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Fedt.. Det virker med garanti her hjemme.. Uh de svesker der, dem er jeg personlig ikke fan af og som du selv skrev så er der bare mange ulemper ved dem.. Pære mos derimod er super da der er meget vand i og det gør afføringen lind Jeg har hørt flere der putter lidt saltvand (købt på apoteket) op i måsen for at "skylle" det ud.. Hvis det går helt i stå så ville jeg da høre sp om det var noget man sku prøve

Tror jeg vil fortsætte med det indtil jeg er sikker på der er skyllet ud. Det med fødderne

Angående sveskerne tænker jeg, at det vigtigste er ikke at gøre det til en vane. Altså lige bruge det til at få "tømt ud", men ikke bruge det som en daglig ting, for så tror jeg godt tarmen kan vænne sig til det..

Anmeld

1. april 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Movicol er ikke vanedannende, så det ville jeg slet ikke tøve med at give. Hellere det end ondt i maven.

Hvis det er muligt også at løse det på naturlig vis, gør jeg hellere dét end at bruge medicin Så hellere afprøve de naturlige midler først..

Anmeld

1. april 2012

Anonym trådstarter

charlottekri skriver:

uha, jeg har også været hele møllen igennem, og det er bestemt slet ikke sjovt!!!

vi pøvede de fleste af alle de der midler og også sveskemos. i vores tilfælde skulle der ikke bare en enkelt skefuld til, men et helt glas før det havde effekt

men så fandt vi vidundermidlet

KIWI

kernerne indeholder en olie, der gør afføringen lind, og er jo så naturligt som det kan blive

giv en halv kiwi om dagen og se om det ikke har en effekt. men vær opmærksom på at det jo mkan være en ret sur frugt, så sørg for at det er godt modne kiwier, de er mere søde, hvis du fostår.

held og lykke

knus charlotte

Det vil jeg da prøve - det er ikke vanedannende eller noget? Hun elsker sure ting, fx sure appelsiner, så det er ikke et problem! Tak for råd!

Anmeld

1. april 2012

modesty

Anonym skriver:

Men giver du så grøntsagsmos flere gange om dagen? Hun får to daglige måltider grød.. Den om middagen er majs eller risgrød med lidt frugtmos i, den om aften er grøntsagsmos..

I øjeblikket får han kun ét måltid om dagen. Men det kan jo ikke skade at udelukkende give grøntsagsmos i en uge og så se hvad der sker.

Anmeld

1. april 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Ej, du kan altid svare på alt muligt spændende .. er det egentlig også alm de så har afføring to gange dagligt? William er jo også startet på grød og mos, får grød formiddag og mos/grød aften! .. Han skider aaaaaltid efter morgenflaske og grød om dagen ..

He he har hvis bare klæbe hjerne Ja det tænker jeg det er så længe det har nogenlunde alm. konsistens og farve så tror jeg de må skide alt hva de ka Laura gør i hvert fald mellem 1-3 gange om dagen

Anmeld

1. april 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

He he har hvis bare klæbe hjerne Ja det tænker jeg det er så længe det har nogenlunde alm. konsistens og farve så tror jeg de må skide alt hva de ka Laura gør i hvert fald mellem 1-3 gange om dagen

Perfekt .. tror sku William er en sund og rask dreng du!

Anmeld

1. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Tror jeg vil fortsætte med det indtil jeg er sikker på der er skyllet ud. Det med fødderne

Angående sveskerne tænker jeg, at det vigtigste er ikke at gøre det til en vane. Altså lige bruge det til at få "tømt ud", men ikke bruge det som en daglig ting, for så tror jeg godt tarmen kan vænne sig til det..

Ja prøv da det, håber for dig at det var det der gjorde der kom noget.. Ja man ska bare huske at 14dage er max man kan/må bruge svesker da kroppen bliver imun

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.