At vælge mellem venner!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Selvfølgelig vil man hilse på gubsakken hvis man stødte på ham i Netto - tror heller ikke at din veninde ville have noget imod det - for hvad er alternativet? At man render rundt og gemmer sig bag krydderihylden? 

Dét kan jeg sagtens forstå at du ikke gad - mon ikke hun kan også?

Men kan så ikke lige se det store problem, hvis du har valgt hende, så lad ham dog slette dit nr og gør det samme med hans. Skriv evt til ham at din veninde ikke magter at du har kontakt til ham pt, men at det på ingen måde er personligt ment.

Det handler om at jeg ikke vil træffe et bevidst valg. Hun ved præcis hvor jeg står, men jeg er ikke interesseret i at fravælge ham. (selvom det jo er det jeg har gjort)

Vi har alle mange fælles venner og kommer til at skulle til flere fester og sammenkomster med ham i fremtiden. Derfor gider jeg ikke rigtig tydeliggøre at vi ikke skal snakke sammen mere. Det er jo mere en naturlig overgang.

Min veninde forventer at jeg ikke hilser på ham mere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Anonym trådstarter

kiwilouise skriver:

jeg havde ringet til hende og sagt at hvis du skal vælge side så skal hun aldrig nogensinde sætte dig i et dilemma hvor han skriver sådan til dig!!! hvad bilder hun sig ind.

jeg har selv været i en situation hvor jeg slettede min venindes ex på facebook for jeg vidste at det betød meget for hende og hun har gjort det samme for mig. men der er forskel når hun går ind og skråler det i ansigtet på ham så han ikke kan gøre andet end at kontakte dig med et spørgsmålstegn. jeg var blevet stiktosset

Sådan har jeg det nemlig også lidt! Det er netop naturligt at vores kontakt falder drastisk - og det har den jo allerede gjort!

Jeg er bare ikke interesseret i at skulle skrive til ham at nu er vi ikke venner mere! giver det mening?

Anmeld

1. april 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Puha jeg har brug for lidt andre øjne på sagen!

Min veninde og hendes kæreste har været sammen i 5 år. Under hele forholdet har kæresten haft et på hændelser med utroskab og skriverier med andre piger! Hver gang sagerne er kommet frem i lyset, har min veninde krævet at vi accepterede tingene, når hun kunne! Det resulterede i at hun mistede en god veninde for et års tid siden!

Nu er de så gået fra hinanden. Han valgte at gå og har nu gang i en ny pige! Min veninde har selvfølgelig opdaget at han yderligere har løjet et par gange, så det er IKKE gået fra hinanden som venner!

Vi havde rigtig meget at gøre med dem begge to, og vi så dem meget ofte som par! Nu sker det så, at min veninde vil have at jeg ikke taler med ham mere! På en måde har jeg accepteret det, fordi du virker rimelig naturligt! Altså jeg ville selvfølgelig hilse hvis jeg mødte ham, men vi ville jo ikke komme til at ses som før!

I nat havde de åbenbart mødt hinanden i byen og da jeg vågner i morges, er der en besked fra ham! Han skriver at han har hørt at vi ikke skal snakke sammen mere og at jeg bare skal sige det til ham, for så sletter han mit nr!

Hvad gør jeg? Jeg ved jo at det var en naturlig udfasning, men pludselig skal jeg forholde mig til det nu og her!

Hvad ville i gøre? Er det rimeligt at man skal vælge?

har selv stået i en situation hvor jeg følte at en veninde bad nig vælge imellem min kæreste og en veninde, fordi hun formenligt var jaloux.. og jeg kan hilse og sige at jeg blev gal i skralden, for jeg vil aldrig nogensinde blive dikteret af andre hvem jeg skal være venner med og hvem jeg ikke skal.og hun røg da også ud 

Anmeld

1. april 2012

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Jeg er meget enig med dig! Der er jo heller ingen tvivl om at han har været en kæmpeklaphat - han er jo bare ikke sådan som ven!

Jeg vil ikke slette ham eller noget og nægter at vælge. Generelt er jeg imod at vælge mellem nogen og af princip ville jeg vælge den som ikke stilte det ultimatum op! Alligevel er det jo min bedste veninde og ved at jeg kan risikere at miste hende

Hun er da ikke nogen særlig god "bedste veninde". Som god veninde ville man da ALDRIG opføre sig sådan der som hun gør. Så syntes ærlig talt ikke hun er nogen god veninde, når hun prøver at spille dig og hendes eks op mod hinanden og du skal vælge.

No way! I mine øjne, en dårlig veninde

Anmeld

1. april 2012

Anonym trådstarter

kiwilouise skriver:

jeg havde ringet til hende og sagt at hvis du skal vælge side så skal hun aldrig nogensinde sætte dig i et dilemma hvor han skriver sådan til dig!!! hvad bilder hun sig ind.

jeg har selv været i en situation hvor jeg slettede min venindes ex på facebook for jeg vidste at det betød meget for hende og hun har gjort det samme for mig. men der er forskel når hun går ind og skråler det i ansigtet på ham så han ikke kan gøre andet end at kontakte dig med et spørgsmålstegn. jeg var blevet stiktosset

Hvad ville du så svare til beskeden fra ham?

Anmeld

1. april 2012

Talbutikken

Jeg havde valgt hende fra... Fordi sådan et valg skal komme naturlig og ikke noget der skal gemmetvinges!

Anmeld

1. april 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Det eneste jeg har at sige er: Min veninde skal aldrig nogensinde bestemme hvem jeg snakker med og ikke snakker med

Enig med dig ( der er ting jeg vil acceptere at man ikke gør, siger osv for at gøre veninden glad - men der er sørme da grænser)

Anmeld

1. april 2012

kiwilouise

Anonym skriver:

Hvad ville du så svare til beskeden fra ham?

jeg ville først kontakte veninden og forklaret hende at hun ALDRIG skulle sætte dig i sådan en situation igen og hun nu selv har at rode bod på det, så han ikke er sur på dig. hvis hun ikke kan acceptere det så er det måske der man skal begynde at spekulere på om hun virkelig vil dig det bedste eller hendes verden kun omhandler hende selv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.