Anonym skriver:
Puha jeg har brug for lidt andre øjne på sagen!
Min veninde og hendes kæreste har været sammen i 5 år. Under hele forholdet har kæresten haft et på hændelser med utroskab og skriverier med andre piger! Hver gang sagerne er kommet frem i lyset, har min veninde krævet at vi accepterede tingene, når hun kunne! Det resulterede i at hun mistede en god veninde for et års tid siden!
Nu er de så gået fra hinanden. Han valgte at gå og har nu gang i en ny pige! Min veninde har selvfølgelig opdaget at han yderligere har løjet et par gange, så det er IKKE gået fra hinanden som venner!
Vi havde rigtig meget at gøre med dem begge to, og vi så dem meget ofte som par! Nu sker det så, at min veninde vil have at jeg ikke taler med ham mere! På en måde har jeg accepteret det, fordi du virker rimelig naturligt! Altså jeg ville selvfølgelig hilse hvis jeg mødte ham, men vi ville jo ikke komme til at ses som før!
I nat havde de åbenbart mødt hinanden i byen og da jeg vågner i morges, er der en besked fra ham! Han skriver at han har hørt at vi ikke skal snakke sammen mere og at jeg bare skal sige det til ham, for så sletter han mit nr!
Hvad gør jeg? Jeg ved jo at det var en naturlig udfasning, men pludselig skal jeg forholde mig til det nu og her!
Hvad ville i gøre? Er det rimeligt at man skal vælge?
Altså, personligt havde jeg nok skrevet tilbage at han gerne måtte slette mit nummer.
I min verden kommer veninderne først, og deres (x) kærester sidst. Jeg kan sagtens forstå din veninde - og hvis nu du prøver at sætte dig i hendes sted, mon ikke du kan også?
Hun er såret og ked af det, og prøver sikkert at finde noget tryghed og stabiliet - hos dig bla. Det betyder så for hende (og ville også have gjort det for mig i den givne situation), at hun ikke har behov for at spekulere på hvad han bilder dig ind når/hvis i taler sammen. Hun ønsker ikke at være bange for at miste dig til ham, og måske heller ikke at blive remindet om hans eksisens.
Så kan man hidse sig nok så meget op over at hun ikke skal "bestemme" hvem du skal snakke med og ikke snakke med - men prøv nu liiiige at få lidt perspektiv på det.... Det er jo ikke din egen mor hun "forbyder" dig at tale med, men HENDES Xkæreste...
Anyway, gør op med dig selv hvor vigtig hun er i dit liv - hvis hun er vigtig nok gør du som hun ønsker og støtter hende i denne svære tid. Og er hun ikke vigtig nok, jahmen så se da hendes X kæreste
Anmeld