Puha jeg har brug for lidt andre øjne på sagen!
Min veninde og hendes kæreste har været sammen i 5 år. Under hele forholdet har kæresten haft et på hændelser med utroskab og skriverier med andre piger! Hver gang sagerne er kommet frem i lyset, har min veninde krævet at vi accepterede tingene, når hun kunne! Det resulterede i at hun mistede en god veninde for et års tid siden!
Nu er de så gået fra hinanden. Han valgte at gå og har nu gang i en ny pige! Min veninde har selvfølgelig opdaget at han yderligere har løjet et par gange, så det er IKKE gået fra hinanden som venner!
Vi havde rigtig meget at gøre med dem begge to, og vi så dem meget ofte som par! Nu sker det så, at min veninde vil have at jeg ikke taler med ham mere! På en måde har jeg accepteret det, fordi du virker rimelig naturligt! Altså jeg ville selvfølgelig hilse hvis jeg mødte ham, men vi ville jo ikke komme til at ses som før!
I nat havde de åbenbart mødt hinanden i byen og da jeg vågner i morges, er der en besked fra ham! Han skriver at han har hørt at vi ikke skal snakke sammen mere og at jeg bare skal sige det til ham, for så sletter han mit nr!
Hvad gør jeg? Jeg ved jo at det var en naturlig udfasning, men pludselig skal jeg forholde mig til det nu og her!
Hvad ville i gøre? Er det rimeligt at man skal vælge?
Anmeld