Carl-Emil's mor skriver:
Ja nu ligger jeg mærke til en stor del af de søde kvinder herinde skriver at de lader invitationerne gå ud til gæsterne med tekster som dette " min mor og far mener jeg skal have vandet i håret derfor vil jeg gerne se dig..." hvorfor skriver I sådan noget?:/ er det fordi I " bare " døber jeres børn fordi det gør man i jeres familier eller hvordan?? Det er jo os som forældre der står for dåben fordi vi bringer barnet til Guds hus igennem dåben og det er barnet selv der bekræfter dette til sin konfirmation hvor det netop er barnet der invitere??:/ jeg undres lidt over denne trend så kommenter gerne så der kan komme en debat op 
William er ikke døbt, fordi vi ikke tror på det! Når man står i kirken og siger ja til de ting præsten siger, så kan jeg slet ikke forstå man siger ja "bare" fordi det er tradition at blive døbt!
Jeg er selv døbt, nok mest pga tradition og dengang gjorde man det vidst bare! Sys det er mere udbredt idag.
Vi har meldt os ud af folkekirken for nogle år siden, simpelthen fordi vi ikke tror på det! ..
Vi skal giftes 1/9, det blir i en have hvor byrådsmedlemmet kommer!
Når William blir 13-14 år og andre i hans klasse skal konfirmeres, får han self valget. Og jeg synes bestemt ikke det er synd (som en anden skriver) at barnet så skal døbes først!
Så min mening om dit spørgsmål også med kortet der, er at jeg synes det er forkert at døbe barnet hvis ikke man tror på gud selv
Self er det en sjov måde at skrive kort på, men sys ikke helt om det 
Anmeld