Så slemt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Min yngste på 17 mdr har indtil videre kun tisset i potten, men det er hun også MEGET interesseret i bagefter, og vil hellere end gerne slikke på fingrene, hvis hun får dyppet dem

Så nu har vi toiletpapir klar inden, og så forlader vi hende ikke, før det er skyldet ud i toilettet.. Hun vil nemlig også gerne bære potten selv, og det går heller ikke fantastisk godt

Hi hi...jeg ser det for mig hvordan den lille stædige unge balancerer afsted med en fyldt potte  

Jeg tænker også at jeg fremover ikke vil forlade min datter før alt er skyllet ud i toilettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Zeus

Anonym skriver:

Hi hi...jeg ser det for mig hvordan den lille stædige unge balancerer afsted med en fyldt potte  

Jeg tænker også at jeg fremover ikke vil forlade min datter før alt er skyllet ud i toilettet

Vi har ikke plads ude på badeværelset, så hendes potte står som regel inde i stuen.. Der har vi lagt en rulle toiletpapir i, så det altid er klart, lige ved hånden

Anmeld

31. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

You know what they say?? SHIT HAPPENS vh Stine ( som har oplevet meget været ting med puha på sit arbejdede )

Anmeld

31. marts 2012

Zeus

Anonym skriver:

Og potten står under sofabordet, så det ikke er alt for fristende, at begynde at lege med toiletrullen

Men anyways, nu sparer vi i hvert fald løbeturen, når der er gevinst

Anmeld

1. april 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Vi har ikke plads ude på badeværelset, så hendes potte står som regel inde i stuen.. Der har vi lagt en rulle toiletpapir i, så det altid er klart, lige ved hånden

Jeg kom sådan til at tænke på...hvis I har sådan et lille badeværelse, så kunne I jo også have sådan en til at sætte ovenpå toilettet, så barnet sidder på selve toilettet. Så ville I også undgå det der med fingere ned i det og med at det skal hældes ud og alt det?  

Anmeld

1. april 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

You know what they say?? SHIT HAPPENS vh Stine ( som har oplevet meget været ting med puha på sit arbejdede )

Jep shit happens...jeg har også oplevet værre ting i forbindelse med arbejde, både da jeg var pædagogmedhjælper og i særdeleshed da jeg arbejdede med rengøring og også gjorde rent på offentlige toiletter 

Anmeld

1. april 2012

Zeus

Anonym skriver:

Jeg kom sådan til at tænke på...hvis I har sådan et lille badeværelse, så kunne I jo også have sådan en til at sætte ovenpå toilettet, så barnet sidder på selve toilettet. Så ville I også undgå det der med fingere ned i det og med at det skal hældes ud og alt det?  

Sådan en har vi, men den er hun ikke tryg ved, så vi bruger bare potten indtil videre

Anmeld

1. april 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Sådan en har vi, men den er hun ikke tryg ved, så vi bruger bare potten indtil videre

Ja, det kan man måske egentlig også godt forstå, for hun skal jo sidde noget højere oppe på den, end på den trygge potte

Anmeld

1. april 2012

Zeus

Anonym skriver:

Ja, det kan man måske egentlig også godt forstå, for hun skal jo sidde noget højere oppe på den, end på den trygge potte

Ja, også med et stort farligt hul i midten Til gengæld er hun vild med sin potte, så det er jo fint nok... Nogen gange skal hun slet ikke tisse når hun vil på den, men så sidder hun og siger en SSSsssssss-lyd i stedet for

Anmeld

1. april 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Ja, også med et stort farligt hul i midten Til gengæld er hun vild med sin potte, så det er jo fint nok... Nogen gange skal hun slet ikke tisse når hun vil på den, men så sidder hun og siger en SSSsssssss-lyd i stedet for

Ha ha...det gør min datter også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.