Så slemt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.483 visninger
29 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

Anonym trådstarter

På forhånd undskyld for det klamme emne

I dag sad min datter (knap halvanden år gammel) på potten og havde lavet. Jeg kiggede væk i et sekundt for at finde noget at tørre hende med, og da jeg kiggede tilbage havde hun stukket hånden ned i potten, fået fat i sin afføring og sad og stoppede det i munden!

Jeg prøvede at tage det roligt, fik vasket hendes hænder, tørret hende af inden i munden og givet hende noget vand. Så ringede jeg til vagtlægen for at høre ad om det evt var noget jeg skulle gøre noget ved. Vagtlægen sagde at det er normalt og skete for mange børn og at jeg bare skulle give hende noget at spise til at tage den grimme smag  Min datter virkede heller ikke overhovedet til at være påvirket af det.

Jeg føler mig bare som sådan en dårlig mor fordi det skete. Hvorfor kunne jeg dog ikke have holdt bedre øje...jeg havde simpelthen ikke regnet ud at det kunne ske, for hun har aldrig gjort det før, men jeg burde have regnet ud at det kunne ske især fordi hun på det sidste er begyndt at være meget interesseret i det hun laver i potten  

Har I prøvet noget lignende eller er jeg den eneste der er så håbløs?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Noneother

Hehe ej altså.. Det der kan jo ske for ALLE!!

Min søn var omkring 1 år da jeg lige lod ham løbe rundt uden ble imens jeg fik min morgenkaffe (Vi skulle i bad alligevel) og da jeg kiggede ned på gulvet nåede jeg osse lige at tænke "Hvor har han fået chokolade fra?" før jeg fik øje på hvad der lå bag ham.

Der er jo ingen skade sket, og det kræver jo som sagt ikke mere end at man efterlader dem uden ble i 30sekunder på det forkerte tidspunkt.

Så ta´det bare heeeelt roligt.

Anmeld

31. marts 2012

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Hehe ej altså.. Det der kan jo ske for ALLE!!

Min søn var omkring 1 år da jeg lige lod ham løbe rundt uden ble imens jeg fik min morgenkaffe (Vi skulle i bad alligevel) og da jeg kiggede ned på gulvet nåede jeg osse lige at tænke "Hvor har han fundet chokolade fra?" før jeg fik øje på hvad der lå bag ham.

Der er jo ingen skade sket, og det kræver jo som sagt ikke mere end at man efterlader dem uden ble i 30sekunder på det forkerte tidspunkt.

Så ta´det bare heeeelt roligt.

Ej det er også klamt...

Men tusind tak for din historie, det hjælper at jeg ikke er den eneste

Kom bare til at føle mig så dum og så uopmærksom

Anmeld

31. marts 2012

KittyMaMa

Anonym skriver:

I dag sad min datter (knap halvanden år gammel) på potten og havde lavet. Jeg kiggede væk i et sekundt for at finde noget at tørre hende med, og da jeg kiggede tilbage havde hun stukket hånden ned i potten, fået fat i sin afføring og sad og stoppede det i munden!

Jeg prøvede at tage det roligt, fik vasket hendes hænder, tørret hende af inden i munden og givet hende noget vand. Så ringede jeg til vagtlægen for at høre ad om det evt var noget jeg skulle gøre noget ved. Vagtlægen sagde at det er normalt og skete for mange børn og at jeg bare skulle give hende noget at spise til at tage den grimme smag  Min datter virkede heller ikke overhovedet til at være påvirket af det.

Jeg føler mig bare som sådan en dårlig mor fordi det skete. Hvorfor kunne jeg dog ikke have holdt bedre øje...jeg havde simpelthen ikke regnet ud at det kunne ske, for hun har aldrig gjort det før, men jeg burde have regnet ud at det kunne ske især fordi hun på det sidste er begyndt at være meget interesseret i det hun laver i potten  

Det eneste der springer mig i øjene, når jeg læser dit indlæg er, at du har en datter der bruger potte og derfor må være mere eller mindre renlig i en alder af 1½!!!! = super mor, - glem det andet, sådan noget sker!

Men jeg kender dine føleser, havde det selv på samme måde da min søn faldt og slog en tand ud 

/K

Anmeld

31. marts 2012

Noneother

Anonym skriver:

Ej det er også klamt...

Men tusind tak for din historie, det hjælper at jeg ikke er den eneste

Kom bare til at føle mig så dum og så uopmærksom

Ingen! Uanset hvor god en forælder man ellers er, kan have øjnene på dem 24/7.

-og ja det er super klamt, men de ved jo ikke bedre endnu.

Anmeld

31. marts 2012

Anonym trådstarter

KittyMaMa skriver:

Det eneste der springer mig i øjene, når jeg læser dit indlæg er, at du har en datter der bruger potte og derfor må være mere eller mindre renlig i en alder af 1½!!!! = super mor, - glem det andet, sådan noget sker!

Men jeg kender dine føleser, havde det selv på samme måde da min søn faldt og slog en tand ud 

/K

Tak hvor er du sød

Hun er nu ikke renlig som sådan, men jeg ved hvornår hun skal lave fordi jeg kender hendes rytme og så sætter jeg hende simpelthen på potten (hvilket hun også gerne selv vil) og så laver hun der

Hvor synd med din søn. Godt at det var en mælketand

Anmeld

31. marts 2012

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Ingen! Uanset hvor god en forælder man ellers er, kan have øjnene på dem 24/7.

-og ja det er super klamt, men de ved jo ikke bedre endnu.

Ja det har du ret i

Anmeld

31. marts 2012

Nettemor

Søde dig. Du har slet ingen grund til at sparke dig selv.. Det kan ske for enhver. Hvad enten det er sådan noget eller unger der falder ned og slår sig så er det noget der kan ske for selv den bedste super mor i verden. (og hun findes desuden slet ikke)  

Min søn har fx faldet ned fra sengen og fra 2 trin på stentrappen

Anmeld

31. marts 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Du er i hvert fald ikke håbløs, det kan ske for enhver 

Puuuh jeg frygter også det pottetræning. Vi er ikke startet op herhjemme - endnu  Men jeg tager det som det kommer, jeg kan ikke gøre andet 

Anmeld

31. marts 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Søde dig. Du har slet ingen grund til at sparke dig selv.. Det kan ske for enhver. Hvad enten det er sådan noget eller unger der falder ned og slår sig så er det noget der kan ske for selv den bedste super mor i verden. (og hun findes desuden slet ikke)  

Min søn har fx faldet ned fra sengen og fra 2 trin på stentrappen

Taaak hvor er du sød

Håber ikke at der skete noget med din søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.