Så slemt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Du er i hvert fald ikke håbløs, det kan ske for enhver 

Puuuh jeg frygter også det pottetræning. Vi er ikke startet op herhjemme - endnu  Men jeg tager det som det kommer, jeg kan ikke gøre andet 

Næh  du har nok ret...man må bare tage det som det kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Taaak hvor er du sød

Håber ikke at der skete noget med din søn

Nej det er ved at være noget tid siden.. Men utroligt nok er han altid sluppet let Dejligt men utroligt. Men jeg har også altid haft det dårligt når det er sket. Men som min mor siger. Børn kan ikke gå igennem livet uden skrammer. Og hvis de gjorde ville de få et kæmpe chok når de bliver voksne

Anmeld

31. marts 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Nej det er ved at være noget tid siden.. Men utroligt nok er han altid sluppet let Dejligt men utroligt. Men jeg har også altid haft det dårligt når det er sket. Men som min mor siger. Børn kan ikke gå igennem livet uden skrammer. Og hvis de gjorde ville de få et kæmpe chok når de bliver voksne

Dejligt at han slap uden skrammer  og ja din mor har nok ret

Anmeld

31. marts 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Dejligt at han slap uden skrammer  og ja din mor har nok ret

Ja hun har desværre ofte ret

Så slap af og tro på dine evner som mor. Selv vagtlægen sagde at det var meget normalt.. Du er helt sikkert en god mor...

Anmeld

31. marts 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Ja hun har desværre ofte ret

Så slap af og tro på dine evner som mor. Selv vagtlægen sagde at det var meget normalt.. Du er helt sikkert en god mor...

Ja det er jeg jo nok, jeg har bare en tendens til at slå mig selv oven i hovedet, men det må jeg øve mig på at lade værre med  

Anmeld

31. marts 2012

Eliza

om 12-13 år kan i grine af det, og så er der et værs til konfirmations sangen

"shit" happens

Anmeld

31. marts 2012

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

om 12-13 år kan i grine af det, og så er der et værs til konfirmations sangen

"shit" happens

Hi hi...ja det kan jo være  Det bliver i så fald en værre lortesang  

Anmeld

31. marts 2012

Gaia

Humoristisk sagt: skal vi alle have vores andel af lort i livet. Ej spøg til siden. Ligesom alle de andre inkl. Vagtlægen så mener jeg det sker for alle små poder..de undersøger det jo bare og du er absolut ik en dårlig mor fordi det skete.  Flot din datter allerede bruger potten. Her er vi endnu ikke rigtig gået igang. Satser på at arbejde nere målrettet med pottetræningen i løbet af sommeren, når hun lige har vænnet sig til at være storesøster 

Anmeld

31. marts 2012

Zeus

Anonym skriver:

På forhånd undskyld for det klamme emne

I dag sad min datter (knap halvanden år gammel) på potten og havde lavet. Jeg kiggede væk i et sekundt for at finde noget at tørre hende med, og da jeg kiggede tilbage havde hun stukket hånden ned i potten, fået fat i sin afføring og sad og stoppede det i munden!

Jeg prøvede at tage det roligt, fik vasket hendes hænder, tørret hende af inden i munden og givet hende noget vand. Så ringede jeg til vagtlægen for at høre ad om det evt var noget jeg skulle gøre noget ved. Vagtlægen sagde at det er normalt og skete for mange børn og at jeg bare skulle give hende noget at spise til at tage den grimme smag  Min datter virkede heller ikke overhovedet til at være påvirket af det.

Jeg føler mig bare som sådan en dårlig mor fordi det skete. Hvorfor kunne jeg dog ikke have holdt bedre øje...jeg havde simpelthen ikke regnet ud at det kunne ske, for hun har aldrig gjort det før, men jeg burde have regnet ud at det kunne ske især fordi hun på det sidste er begyndt at være meget interesseret i det hun laver i potten  

Har I prøvet noget lignende eller er jeg den eneste der er så håbløs?

Min yngste på 17 mdr har indtil videre kun tisset i potten, men det er hun også MEGET interesseret i bagefter, og vil hellere end gerne slikke på fingrene, hvis hun får dyppet dem

Så nu har vi toiletpapir klar inden, og så forlader vi hende ikke, før det er skyldet ud i toilettet.. Hun vil nemlig også gerne bære potten selv, og det går heller ikke fantastisk godt

Anmeld

31. marts 2012

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Humoristisk sagt: skal vi alle have vores andel af lort i livet. Ej spøg til siden. Ligesom alle de andre inkl. Vagtlægen så mener jeg det sker for alle små poder..de undersøger det jo bare og du er absolut ik en dårlig mor fordi det skete.  Flot din datter allerede bruger potten. Her er vi endnu ikke rigtig gået igang. Satser på at arbejde nere målrettet med pottetræningen i løbet af sommeren, når hun lige har vænnet sig til at være storesøster 

Tak for dit søde indlæg

Jeg pottetræner hende nu ikke som sådan endnu. Men hun har siddet på potten siden hun var 1 år. Det er bare fordi jeg kender hendes mønster og ved hvornår hun skal og så kan jeg jo ligeså godt sætte hende på potten når hun nu også gerne vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.