Søger gallakjole!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. april 2012

bobbles

mustafa ali can skriver:

har du prøvet i en butik da hedder zenet eller tag til kbh nørrebrogade i de udlandske butikker de 2 steder har jeg købt mine gallakjoler

Okay det kunne jeg jo også prøve :-) skal ind til kbh den 14 til noget shopping med min mor og søster alligevel :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

mustafa ali can

jeg håber du findef noget god tur

Anmeld

1. april 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg har en sort gallakjole hængende? Jeg selv er 160 cm høj og vejer godt nok kun 45 kg - men den skal bindes i bag - så tror godt den kunne passe? Den er lang - går til jorden, når jeg havde sko med 2 cm hæl på - så den ville passe dig på længden? kan sende billeder?

Anmeld

1. april 2012

FrkZier

en meget tøset kjole - har kun brugt den en gang, jeg er selv 160 og vejede på billedet ca en 65-66

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. april 2012

bobbles

FrkZier skriver:

en meget tøset kjole - har kun brugt den en gang, jeg er selv 160 og vejede på billedet ca en 65-66

wow den er godt nok sød

hvad str er den??

Anmeld

1. april 2012

FrkZier

Frøken Christiansen skriver:

wow den er godt nok sød

hvad str er den??

mener vidst bare det en helt almindelig M, men det er snørre på ryggen så den kan snørres godt ind hvis det er, jeg var nemlig selv igang med et alvorligt vægttab, og da jeg købte den vejede jeg næsten 80 men selv efter jeg havde tabt så meget kunne jeg passe den, netop pga. snørren på ryggen

Anmeld

1. april 2012

bobbles

FrkZier skriver:

mener vidst bare det en helt almindelig M, men det er snørre på ryggen så den kan snørres godt ind hvis det er, jeg var nemlig selv igang med et alvorligt vægttab, og da jeg købte den vejede jeg næsten 80 men selv efter jeg havde tabt så meget kunne jeg passe den, netop pga. snørren på ryggen

okay vejer pt. 73-74 kg og skulle gerne komme ned omkring de 66 kg inden brylluppet i juni og er 163 høj

Anmeld

1. april 2012

FrkZier

okay vejer pt. 73-74 kg og skulle gerne komme ned omkring de 66 kg inden brylluppet i juni og er 163 høj

ville sige at du sagtens vil kunne være i den kan lige smide et par billeder så du kan se den i forskellige situationer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. april 2012

bobbles

FrkZier skriver:

ville sige at du sagtens vil kunne være i den kan lige smide et par billeder så du kan se den i forskellige situationer

okay hvad havde du ca tænkt i pris realistisk?

Anmeld

1. april 2012

FrkZier

okay hvad havde du ca tænkt i pris realistisk?

den kostede 2600 da jeg købte den for et lille år siden, har haft den på en enkelt gang, så ville tænke en 500 kr måske og så fragt oven i hvis den skal sendes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.