Søger gallakjole!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.073 visninger
37 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

bobbles

hej sagen er den at jeg skal til et bryllup i juni jeg vejer pt 73 kg og er 163 høj så kjolen må ikke være for lang eller alt for stram, håber der er nogen der kan hjælpe, til den tid skulle jeg meget gerne ligge mellem 60 og 66 kg, da jeg jo skal ligge ihvertfald på 66 kg når jeg skal til forundersøgelse på sygehuset, men håber der er nogen der ligger inde med en eller kender et sted eller har en link så må de meget gerne skrive, men den må bare ikke være hvid for det er bruden jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

bobbles

Denne besked er markeret som værende en ugyldig opning.

op

Anmeld

31. marts 2012

mor2011_

Frøken Christiansen skriver:

hej sagen er den at jeg skal til et bryllup i juni jeg vejer pt 73 kg og er 163 høj så kjolen må ikke være for lang eller alt for stram, håber der er nogen der kan hjælpe, til den tid skulle jeg meget gerne ligge mellem 60 og 66 kg, da jeg jo skal ligge ihvertfald på 66 kg når jeg skal til forundersøgelse på sygehuset, men håber der er nogen der ligger inde med en eller kender et sted eller har en link så må de meget gerne skrive, men den må bare ikke være hvid for det er bruden jo

prøv kigge på kira-enterprice.dk og under kjoler 

Anmeld

31. marts 2012

Trine89

Jeg har to  

Den grå den går mig til midt på skinebenet (så vidt jeg husker det er længe siden jeg har brugt den)

og den sorte går mig til lige under knæene (så vidt jeg husker. jeg har aldrig brugt den men kun prøvet den på)

jeg er 170 høj 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. marts 2012

Mumto3

Jeg er 177 høj og denne går mig til knæene. Jeg vejede 65 kg da jeg købte den (og kunne passe den! Men nu vejer jeg 72 kg og den er for lille &nbsp

Den er i 100% silke og koster 1500kr fra ny af. Der er corsage i toppen, og der følger silkestropper med til hvis man vil have stropper i. Den har aldrig været brugt ,og mærkerne sidder stadig i.

Der er et underskørt i etager, sådan at kjolen 'står' flot ud. Super super flot kjole.

Jeg vil bare af med den, så jeg vil gerne sælge den for 300kr pp

Anmeld

31. marts 2012

bobbles

Trine89 skriver:

Jeg har to  

Den grå den går mig til midt på skinebenet (så vidt jeg husker det er længe siden jeg har brugt den)

og den sorte går mig til lige under knæene (så vidt jeg husker. jeg har aldrig brugt den men kun prøvet den på)

jeg er 170 høj 

så har jeg nok lidt mere mave på end at jeg kan passe dem  er kun 163 høj

Anmeld

31. marts 2012

bobbles

Mumto3 skriver:

Jeg er 177 høj og denne går mig til knæene. Jeg vejede 65 kg da jeg købte den (og kunne passe den! Men nu vejer jeg 72 kg og den er for lille &nbsp

Den er i 100% silke og koster 1500kr fra ny af. Der er corsage i toppen, og der følger silkestropper med til hvis man vil have stropper i. Den har aldrig været brugt ,og mærkerne sidder stadig i.

Der er et underskørt i etager, sådan at kjolen 'står' flot ud. Super super flot kjole.

Jeg vil bare af med den, så jeg vil gerne sælge den for 300kr pp

den er sød men mere sådan en sommerkjole agtig en søger mere noget andet til et bryllup

Anmeld

31. marts 2012

Trine89

så har jeg nok lidt mere mave på end at jeg kan passe dem  er kun 163 høj

det er størrelse M ved ikke om det hjælper?

Anmeld

31. marts 2012

Mumto3

den er sød men mere sådan en sommerkjole agtig en søger mere noget andet til et bryllup

Det er helt fint. Det er jo meget forskelligt hvad folk vælger at have på til bryllup og det afhænger også af hvilken slags bryllup det er. Håber du finder en rigtig flot kjole

Anmeld

31. marts 2012

Trine89

Jeg har forresten og denne Galla, 

Den går mig til lige under knæene den er et nummer større end de to andre, da den er købt på et tidspunkt hvor jeg et par ekstra kilo på også..

Den har en sløjfe på ryggen og der er også et tørklæde med i den brune farve somm også er brugt på kjolen..

Den er virkelig flot på  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.