Søger gallakjole!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
31. marts 2012

Darling<3

Frøken Christiansen skriver:

hej sagen er den at jeg skal til et bryllup i juni jeg vejer pt 73 kg og er 163 høj så kjolen må ikke være for lang eller alt for stram, håber der er nogen der kan hjælpe, til den tid skulle jeg meget gerne ligge mellem 60 og 66 kg, da jeg jo skal ligge ihvertfald på 66 kg når jeg skal til forundersøgelse på sygehuset, men håber der er nogen der ligger inde med en eller kender et sted eller har en link så må de meget gerne skrive, men den må bare ikke være hvid for det er bruden jo

Hvad siger du til en laksefarvet kjole?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Nitz - <3 David

Mumto3 skriver:

Jeg er 177 høj og denne går mig til knæene. Jeg vejede 65 kg da jeg købte den (og kunne passe den! Men nu vejer jeg 72 kg og den er for lille &nbsp

Den er i 100% silke og koster 1500kr fra ny af. Der er corsage i toppen, og der følger silkestropper med til hvis man vil have stropper i. Den har aldrig været brugt ,og mærkerne sidder stadig i.

Der er et underskørt i etager, sådan at kjolen 'står' flot ud. Super super flot kjole.

Jeg vil bare af med den, så jeg vil gerne sælge den for 300kr pp

Hej.
Tillader mmig lige at skrive her ang. kjolen. Ville lige høre hvilken størrelse det er.. Jeg er på udkig efter en kjole til min søns barnedåb her om en lille måned

Anmeld

31. marts 2012

bobbles

Darling<3 skriver:

Hvad siger du til en laksefarvet kjole?

Det har jeg ikke noget imod men kan du ligge et billede op af den og ca pris

Anmeld

31. marts 2012

Mumto3

Nitz - <3 David skriver:

Hej.
Tillader mmig lige at skrive her ang. kjolen. Ville lige høre hvilken størrelse det er.. Jeg er på udkig efter en kjole til min søns barnedåb her om en lille måned

Det er en størrelse M og mener det er mærket SNOB.Jeg vil gerne tage mål og flere billeder.

Anmeld

31. marts 2012

Nitz - <3 David

Mumto3 skriver:

Det er en størrelse M og mener det er mærket SNOB.Jeg vil gerne tage mål og flere billeder.

Okay.. Vil meget gerne have mål.. Jeg kan se du skrev den er for lille til dig, med 72 kg.. Jeg vejer nemlig 75.. Men har ikke så stort brystmål.. Det meste sidder vist på lårene

Anmeld

31. marts 2012

Darling<3

Det har jeg ikke noget imod men kan du ligge et billede op af den og ca pris

Jeg har selv givet 500 for den og den er kun brugt en gang..

Billederne er ikke såååå gode, det er vidst bedst at tage billeder af "silkestof" om dagen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. marts 2012

mybaby-girl

hej sagen er den at jeg skal til et bryllup i juni jeg vejer pt 73 kg og er 163 høj så kjolen må ikke være for lang eller alt for stram, håber der er nogen der kan hjælpe, til den tid skulle jeg meget gerne ligge mellem 60 og 66 kg, da jeg jo skal ligge ihvertfald på 66 kg når jeg skal til forundersøgelse på sygehuset, men håber der er nogen der ligger inde med en eller kender et sted eller har en link så må de meget gerne skrive, men den må bare ikke være hvid for det er bruden jo

Jeg har min svigermors kjole til salg på dba, håber det kunne være noget

www.dba.dk/gallakjole-lunico-str-s/id-81985378/

Anmeld

31. marts 2012

helle85

Trine89 skriver:

Jeg har forresten og denne Galla, 

Den går mig til lige under knæene den er et nummer større end de to andre, da den er købt på et tidspunkt hvor jeg et par ekstra kilo på også..

Den har en sløjfe på ryggen og der er også et tørklæde med i den brune farve somm også er brugt på kjolen..

Den er virkelig flot på  

jeg tænkte på hvad str den er og hvor høj du er og hvad prisen er for den, for jeg kunne måske godt værer intreseret hvis trådstarter ikke er

Anmeld

31. marts 2012

Trine89

helle85 skriver:

jeg tænkte på hvad str den er og hvor høj du er og hvad prisen er for den, for jeg kunne måske godt værer intreseret hvis trådstarter ikke er

Jamen jeg er 170 høj  
Det er en lille L.

Den kostede 1600 fra ny og den er 3 år gammel men kun brugt to gange så hmm 500 kroner inkl. porto hvis den skal sendes? ellers så kom med et bud

TS har ikke lige skrevet på den så endten har hun ikke set den eller også har det ikke interesse.. ¨

men eller må man jo gå efter først til mølle

Anmeld

1. april 2012

mustafa ali can

har du prøvet i en butik da hedder zenet eller tag til kbh nørrebrogade i de udlandske butikker de 2 steder har jeg købt mine gallakjoler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.