Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor til Frederic skriver: Hun blev flyttet til en anden skole... Men det tror jeg hun har, hun fik hjælp i tide.. Sad måske lige så måløs anden gang over folks ansigter, fordi man der vidste at hold da op...
Hun blev flyttet til en anden skole... Men det tror jeg hun har, hun fik hjælp i tide..
Sad måske lige så måløs anden gang over folks ansigter, fordi man der vidste at hold da op...
ja det er godt nok en ond verden ind i mellem... og godt hun fik hjælp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laura. skriver: Ja, det er helt utroligt at så unge mennesker kan beside sådan et stort talent ! Det er virkelig flot ! Det er egentlig lidt sjovt med han Cowel, man skulle tro at han havde lært det... han gjorde det samme med Susan Boyle (staves) og vist nok også Poul Potts, og begge gange blev han også total overrasket over deres stemmer og evner!
Ja, det er helt utroligt at så unge mennesker kan beside sådan et stort talent ! Det er virkelig flot ! Det er egentlig lidt sjovt med han Cowel, man skulle tro at han havde lært det... han gjorde det samme med Susan Boyle (staves) og vist nok også Poul Potts, og begge gange blev han også total overrasket over deres stemmer og evner!
Jamen der er jo det der laver godt TV. Han ved ikke hvornår guldkornene kommer, men ved at have en negativ attitude første så bliver forløsningen så meget større når de så også kan synge. Jeg tror det er helt bevidst at programmet er skruet sådan sammen.
Jeg havde nok også dømt dem, hvis du ikke havde skrevet som du gjorde! Gudskelov ved jeg ikke noget bedre en positive overraskelser!
Men ja, hold da kæft det lød godt. Og synes de lyder pisse godt sammen. Fatter ikke de kun er 16 og 17!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128