Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Han bedømdte ham på forhånd - pga hans udseende og siger bl.a; som man troed det ikke kunne blive værer...
Man ser også billeder af folk/puplikum, der bare sidder og ryster på hovedet - allerede inden de har fået sagt noget..
Men hele salen rejser sig op og wauw, de kan synge...
http://www.youtube.com/watch?v=41IS2OKqq1w&feature=related
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
For pokker hvor er de gode!!!!
Det var da heeeelt vildt. Kuldegysninger over hele kroppen ..
Jamen altså nu kom jeg jo helt til at tude hvor var det smukt.
Mor til Frederic skriver: Han bedømdte ham på forhånd - pga hans udseende og siger bl.a; som man troed det ikke kunne blive værer... Man ser også billeder af folk/puplikum, der bare sidder og ryster på hovedet - allerede inden de har fået sagt noget.. Men hele salen rejser sig op og wauw, de kan synge... http://www.youtube.com/watch?v=41IS2OKqq1w&feature=related
puhaaaaa...
det lød pisse godt det der...
og fedt at de måtte æde deres fordomme i sig, hele bundtet...
og begyndte at stortude da han sagde at de kom som en duo, og blev som en duo..... sikke et venskab....
WOOW!! Hvor sejt!! Mine øjne blev også lidt våde!
jaa var jo det samme med susan boyle og sikkert også det samme med ham den anden opera sanger ( som jeg ikke kan huske hvad hedder) de blev begge dømt på forhånd..
Frk-Lotusblomst skriver: WOW...Og, ja jeg fældede da lige et par tårer.
WOW...Og, ja jeg fældede da lige et par tårer.
sad også bare og vented, fordi det lige så godt kunne have været en duo - der bare slet ikke var egnet til det show..
Men hold da op, så unge og så flotte stemmer...
Hold da k.... hvor lyder det godt
Fik da helt tårer i øjnene over den stemme, han skal nok blive til en stor sanger
nettemor skriver: For pokker hvor er de gode!!!! Det var da heeeelt vildt. Kuldegysninger over hele kroppen ..
ja uanset om det er ens musik smag eller ej, så må man tage hatten af for dem.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128