Han måtte æde sin ord i sig... Simon Cowell

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

Gittemor09 skriver:

ja, og jeg synes det er så forfærdeligt at folk skal dømme på udseendet...

det gjorde de jo også med hende der susan... åh hed hun Boyle?? 

Ja også fordi det er fuldvoksne mennekser, der så åbenlyst viser deres misbehag ved et andet menneske - de kun har set og endu ikke lyttet til...

For tør væde med at der nogle der synger langt dårligere og som går videre, fordi de har det rette look...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Clisolka

Wow!! 

Jeg fik helt kuldegysninger da han gik i dag 

Anmeld

29. marts 2012

Ryberg

og så sidder man her og tuder.. uha... !!

Tænker også bare... at have været stor hele sit liv, altid blive kritiseret, og pludselig få så meget ros og anerkendelse... det kan jeg bare slet ikke holde til sådan noget.. er alt for følsom på de punkter..

Anmeld

29. marts 2012

Frk.S

Jamen, det er jo så vildt... det lyder bare så godt.

Og hvor det fedt at den højrøvede satan må æde det hele i sig igen.

Hvor er han sød til sidst, hvor han står og ryster og takker for alle deres fine ord.

Anmeld

29. marts 2012

B&J skriver:

er så træt af folk skal dømme folk inden de høre eller snakker med dem først...

hold nu kæft nogle stemmer de to har især ham og han er da ikke så gammel

man bliver lige som hevet tilbage til skole aldern, hvor de butted også blev nedgjort - holdt udenfor osv..

Havde selv en bedste venninde, der var buttet.. Vi gik under øgenavnene bamse og kylling.. Så har set - mærket - følt hvordan det er at være vidne til, men vi holdt sammen - til hun 'vandt' vores slankekur og blev indlagt...

Anmeld

29. marts 2012

Giraffen skriver:

har vitterligt ikke haft tid til at være på baby de sidste par uger - så får man tilfældigvis 2 minutter - går ind på din tråd - ser videoen - og så er det bare WAUW!!!

fantastisk video mega god valuta for mine 10 minutters pause

Dejligt du lige valgte min tråd...

Den måtte bare deles med andre - så de/I også kunne få wauw effekten..

Anmeld

29. marts 2012

Gittemor09

Mor til Frederic skriver:

Ja også fordi det er fuldvoksne mennekser, der så åbenlyst viser deres misbehag ved et andet menneske - de kun har set og endu ikke lyttet til...

For tør væde med at der nogle der synger langt dårligere og som går videre, fordi de har det rette look...

ja, det tror jeg helt sikkert også.. det ser man også tit i danske programmer... udseende gør meget...!!

Anmeld

29. marts 2012

B&J

man bliver lige som hevet tilbage til skole aldern, hvor de butted også blev nedgjort - holdt udenfor osv..

Havde selv en bedste venninde, der var buttet.. Vi gik under øgenavnene bamse og kylling.. Så har set - mærket - følt hvordan det er at være vidne til, men vi holdt sammen - til hun 'vandt' vores slankekur og blev indlagt...

puhh håber hun har det godt den dag idag...

og jaa det er nemlig tilbage til dengang og fatter ikke folk ikke er mere voksen men det er de altså ikke

Anmeld

29. marts 2012

DLM

..

Ja... Tænk hvis de ikke havde stillet op til det talent halløj, så var han nok aldrig blevet opdaget eller haft modet til at gå videre..

ja det var godt de gik til audition... men de burde godt nok skamme sig alle de mennesker + dommere der sidder der og dømmer dem før de har hørt hvad de kan

Anmeld

29. marts 2012

nettemor skriver:

Ja det er godt nok imponerende. Sådan en stor stemme i så ung en dreng /mand. Og det lød super godt sammen. Men jeg kan godt forstå deres bekymring. Men syns det er fedt de fortsætter som duo

Hvordan går det med dig? Har kigget efter en ny opdatering

De suplered hinanden så flot..

Mon ikke at når de begge er blevet stærkere at de kan stå på egne ben...

Her går det af numse til, der er jo kan 18 dage til hun skal ud og er psykisk langt fra klar endnu. På trods af at vi kører terapi 2 gange om ugen.. Min terapist (jytte) har dertil idag tilbudt at hjælpe på barsels afd., med de psykiske ting og vil have en fast sygeplejeske til de fysiske ble skift osv. Men det er hårdt, rigtig hårdt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.